Manuel teklif yönetimi, önemli bir özellik olmakla beraber, özellikle çok sayıda kampanya oluşturulurken ve birden fazla reklam grubunu yeniden düzenlerken zaman alan bir adımdır.
Kampanyanızı kaydetmeden önce teklif belirleme sayfasında uzun uzun düşünmek yerine artık gösterim koşullarının tümü (sözcükler, yeniden pazarlama vs.) için tek bir pencerede maksimum teklif belirleyerek reklamınızı moderasyona ya da gösterime gönderebilirsiniz. Ardından, reklam sayfasında koşulların her birine kolayca ayrı teklif belirleyebilirsiniz.
Kampanya düzenlemedeki yenilikler neler?
Eski yöntem:
- Reklam oluşturulur ve gösterim koşulları seçilir.
- Koşullardan her birine teklif belirlenir.
- Kaydedilir ve moderasyona gönderilir.
Yeni yöntem:
- Reklam oluşturulur ve gösterim koşulları seçilir.
- Tek bir maksimum teklif belirlenir, kaydedilir ve reklam otomatik olarak moderasyona ya da gösterime gönderilir.
- Kampanya sayfasında koşullardan her birine ayrı ayrı teklif belirlenir.
Kampanya sayfasının yeni alanında bir reklam grubuna ait yeni gösterim koşullarının tümü (sözcükler ve hedef kitle seçim koşulu) için tıklama başına maliyeti sınırlayabilirsiniz. Bir reklam grubu yeniden düzenlenirken gösterim koşulları değiştirilmediğinde teklifler de değişmez. Böylece, kampanyada hiçbir şey bozulmaz.
Örneğin, tıklama başına maliyeti 0,5 ile 1,5 TL arasında belirlediğiniz sözcükleriniz olduğunu varsayalım. Yeniden düzenleme yaparken yüksek dönüşümlü dört yeni sözcükle yeniden pazarlama koşulu eklediniz ve tıklama başına maksimum maliyeti 2 TL olarak belirlediniz. Değişiklikler kaydedildikten sonra yeni sözcükler ve yeniden pazarlama koşulu için teklif 2 TL olur, mevcut sözcük teklifleri değişmeden olduğu gibi kalır.
Otomatik teklif ile yönetilen kampanlarda yeniden düzenlemenin ikinci aşamasında sözcük önceliği belirlenir. Söz konusu özellikten kampanya sayfasında faydalanabilirsiniz.