Medya kampanyası için en uygun teklif değerinin hesaplanması kolay değildir. Her reklam verenin kendi hedef kitlesi, özel kreatif seti ve gösterim koşulları vardır. Şimdi ise Direct'teki medya kampanyalarında gösterim stratejisi ayarları sayfasında fiyat tahminini ve önerisini görebilirsiniz.
Fiyat önerisi nasıl alınır?
- Hedef kitlenize göre gösterim koşullarını belirtin.
- Kullanmayı planladığınız tüm boyutlardaki kreatifleri kampanyaya ekleyin.
- Gösterim stratejisi ayarlarına geçin.
- Sistem tüm gösterim ayarlarını, bütçeyi ve kampanya süresini göz önünde bulundurularak bin gösterim başına önerilen teklifi otomatik olarak hesaplar. "Önerilen fiyatı ayarla" butonuna tıklayarak sistemin önerisini tek tıklamayla kabul edebilirsiniz.
Tahmin ölçeği, kampanya ayarları çerçevesinde gerekli hedef kitleyi çekmek için mevcut teklifinizin yeterli olup olmadığını gösterir. Teklifiniz yeşil segmentte bulunuyorsa kampanya büyük olasılıkla kendi dönüş parametrelerini yerine getirir. Teklifiniz sarı veya kırmızı segmentteyse, kampanyanızın bin gösterim başına mevcut ortalama fiyatla tüm hedef kitlenizi kapsaması ve hedef dönüş göstergelerine ulaşması düşük ihtimaldir.
Böylece güncelleme, reklam kampanyanızın kapsamını tahmin etmekle kalmayıp aynı zamanda kampanyanın hedef kitleniz için açık artırmada kazanacağı bin gösterim başına fiyat tahminini de almanızı sağlar.
Yandex.Direct'te medya kampanyaları oluşturma ile ilgili daha fazla bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.