23 Ocak’tan sonra eski formatta Görüntülü Arama Reklamı için faturalandırmayı yapmayacağız; bu tarihten sonra bu tür kampanyaları ödemeniz mümkün olmayacak.
Daha önce Görüntülü Arama Reklamı satın alan herkese Direct'te yeni tür kampanyalara erişim şimdiden sağlandı. Görüntülü Arama Reklamı'yla henüz tanışmamış olup bundan sonra ilgilenenler ayrıntılı bilgi için Yandex'teki yöneticisine başvurabilir.
Direct ile reklam vermenin avantajları nelerdir?
- Sadece hedefe yönelik trafik için ödeme yapılır. Direct'teki diğer tüm formatlarda olduğu gibi tıklama bazlı teklifleri kendiniz yönetebilirsiniz.
- Gösterimler, daha önce olduğu gibi, hazır konular yerine sadece sizin için gerekli olan anahtar sözcük gruplarına göre yapılır. Böylece, hedef kitlenizi daha net belirleyebilirsiniz.
- Daha büyük ve ilgi çekici kreatif formatı: 240х400. İnternetteki en popüler banner boyutunu belirledik. Direct’te grafik reklamlar yayınlıyorsanız bunlardan birini Görüntülü Arama Reklamı için hazır kreatif olarak kullanabilirsiniz.
- Görüntülü Arama Reklamı’na zamanla yeni özellikler ekleyebileceğiniz, aktif olarak gelişen arayüz. Ürünün mevcut versiyonu geçiş için gerekli olan minimum ayarları içermektedir. Ancak, bununla yetinmeyip ürünü geliştirmeye devam edeceğiz.
Eski arayüzdeki bakiyemde para kalırsa ne yapmalıyım?
Harcanmayan tüm bakiyeler yeni arayüze aktarılacak.
İstatistik nasıl hesaplanacak?
Eski verileri kullanışlı bir formatta kaydedebilmek için çalışmalar yapıyoruz. Toplanmış olan istatistikler kaybolmayacak. Direct’te yeni gösterimlerin istatistiğine Rapor Sihirbazı’ndan erişebilirsiniz.
Görüntülü Arama Reklamı Direct’in VCG açık artırmasında çalışacak mı?
Hayır, Görüntülü Arama Reklamı için sadece bu pozisyona özel ayrı bir açık artırma oluşturduk.
Yeni ürün herkese açık hale geldiğinde yeni haberlerle geri döneceğiz ve eski formatta siparişi kalan tüm kullanıcılarla iletişime geçeceğiz.