ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Haberler
Ek sözcük grupları: Daha ayrıntılı istatistik ve daha kolay yönetim
14 haziran 2017

Sözcük gruplarının otomatik genişletilmesi ve İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimler (yeni anahtar sözcük grupları bulmak için standart ve gelişmiş ayarlara sahip bir araç): Direct'te bu iki benzer özellik hakkında sıkça soru alıyoruz. Yakında daha kolay ayarlanması için bu iki özelliği tek seçenekte birleştireceğiz.  


Sözcük gruplarının otomatik genişletilmesi ve İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimler (yeni anahtar sözcük grupları bulmak için standart ve gelişmiş ayarlara sahip bir araç): Direct'te bu iki benzer özellik hakkında sıkça soru alıyoruz. Yakında daha kolay ayarlanması için bu iki özelliği tek seçenekte birleştireceğiz.  

Şimdiki görünüm:

Nasıl görünecek:

Neler değişecek

1.     Kampanya ayarlarında; “İlgili ek sözcük grupları” adlı tek bir özellik kalacak. Burada harcama yüzdesini belirleyecek ve hedefe göre dönüşüm optimizasyonu ayarlayabileceksiniz. 

“Maksimum harcama” penceresi daha kullanışlı olacak: 1’den itibaren istediğiniz yüzdeyi bu pencerede belirtebileceksiniz.

Kampanyalarımda sadece “Otomatik genişletme” özelliği etkin durumdaysa “Maksimum harcama” nasıl çalışır? Bu tür kampanyalar için ilgili ek sözcük gruplarına göre gerçek harcama oranını hesaplarız: Bütçenin bu yüzdesi yeni arayüzde harcamaların limiti olarak belirlenir (örneğin, “Otomatik genişletme” için 750 TL’den 75 TL harcadıysanız, limit %10 olarak bırakılır). İstenildiğinde, harcama yüzdesi “İlgili ek sözcük grupları” stratejisine geçerek manuel olarak da belirlenebilir. Bu durumda ayarlarınız sadece olduğu gibi kopyalanır. 

2.     İstatistikte; “Eşleşme türü” adlı yeni bir sütun göreceksiniz (örneğin, eş anlamlı sözcüğe veya otomatik olarak seçilen sözcük grubuna göre gösterim). Bu sütun yardımıyla “Rapor Sihirbazında” gösterimleri daha kolay filtreleyebileceksiniz.

Bunun yanı sıra, gerektiğinde negatif anahtar sözcüklerle düzenleme yapabilmeniz için eklentinin yapıldığı ana sözcük grubu tarafınıza gösterilecek.

İstatistikte uygulanacak olan yenilikler hakkında ileride daha ayrıntılı bilgi vereceğiz.


#Yandex.Direct

Yandex Ad Tech Newsletter bültenine abone olun (İngilizce)

 E-posta adresi yanlış
 
Koşullar
"Reklam verme" hakkındaki Federal Yasa'nın 18. Maddesi'nin 1. Bölümü kapsamında, "YANDEX" LLC'den, ona bağlı şirketlerden ve "YANDEX" LLC adına yetkili tüm kuruluş veya kişilerden reklam mesajları almayı ve bu reklam mesajlarını aldığım servis özelliğini kullanarak mesaj almaktan istediğim zaman vazgeçmeyi kabul ediyorum.
Teşekkürler!

E-posta hesabınızı kontrol edin.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları
© 2004–2025  YANDEX