Sözcük gruplarının otomatik genişletilmesi ve İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimler (yeni anahtar sözcük grupları bulmak için standart ve gelişmiş ayarlara sahip bir araç): Direct'te bu iki benzer özellik hakkında sıkça soru alıyoruz. Yakında daha kolay ayarlanması için bu iki özelliği tek seçenekte birleştireceğiz.
Şimdiki görünüm:
Nasıl görünecek:
Neler değişecek
1. Kampanya ayarlarında; “İlgili ek sözcük grupları” adlı tek bir özellik kalacak. Burada harcama yüzdesini belirleyecek ve hedefe göre dönüşüm optimizasyonu ayarlayabileceksiniz.
“Maksimum harcama” penceresi daha kullanışlı olacak: 1’den itibaren istediğiniz yüzdeyi bu pencerede belirtebileceksiniz.
Kampanyalarımda sadece “Otomatik genişletme” özelliği etkin durumdaysa “Maksimum harcama” nasıl çalışır? Bu tür kampanyalar için ilgili ek sözcük gruplarına göre gerçek harcama oranını hesaplarız: Bütçenin bu yüzdesi yeni arayüzde harcamaların limiti olarak belirlenir (örneğin, “Otomatik genişletme” için 750 TL’den 75 TL harcadıysanız, limit %10 olarak bırakılır). İstenildiğinde, harcama yüzdesi “İlgili ek sözcük grupları” stratejisine geçerek manuel olarak da belirlenebilir. Bu durumda ayarlarınız sadece olduğu gibi kopyalanır.
2. İstatistikte; “Eşleşme türü” adlı yeni bir sütun göreceksiniz (örneğin, eş anlamlı sözcüğe veya otomatik olarak seçilen sözcük grubuna göre gösterim). Bu sütun yardımıyla “Rapor Sihirbazında” gösterimleri daha kolay filtreleyebileceksiniz.
Bunun yanı sıra, gerektiğinde negatif anahtar sözcüklerle düzenleme yapabilmeniz için eklentinin yapıldığı ana sözcük grubu tarafınıza gösterilecek.
İstatistikte uygulanacak olan yenilikler hakkında ileride daha ayrıntılı bilgi vereceğiz.