İmza kişisel tercihlere ve amaca uygun olmalıdır. İmza okunaklı ve anlaşılır olmalıdır. İmza tarzı ve karmaşıklığı kişisel ifadeyi yansıtmalıdır
Bu video, Sprite markasının bir reklamıdır. Reklamda bir kişi, Sprite'ın şeffaf şişesinin netliğini ve iç-dış tutarlılığını vurgulamaktadır.. Reklam, Sprite'ın şeffaf şişesinin netliğini ve iç-dış tutarlılığını anlatarak başlıyor. Konuşmacı, Sprite'ın netliği gibi kendi kişiliğinin de net olduğunu, laf dolandırmayı sevmediğini ve aklında ne varsa söylediğini belirtiyor. Sanatın kimin için olduğu değil, kendi ritmini bulmanın önemli olduğu mesajı ile video sonlanıyor.
Bu video, bir Türk dizisinin bölümüdür. Ana karakterler arasında Gülizar (bir manken ve film oyuncusu), babası Remzi, annesi, Erkan (Gülizar'ın arkadaşı), Artin Amca, Kemal (zengin bir adam) ve Hasan (bir doktor) bulunmaktadır.. Dizide, Gülizar'ın aile ilişkileri, kariyerindeki gelişimi ve kişisel kimlik arayışı konu edilmektedir. Gülizar'ın babasının kızının film kariyerine karşı çıkması, annesinin ciddi bir hastalık teşhisi ve ameliyat edilmesi, Gülizar'ın Nişantaşı'nda yaşamak istemesi ve annesinin hastalığı sırasında yaşadığı zorluklar hikayenin ana hatlarını oluşturur.. Dizide ayrıca Osmanlı tarihi üzerine tartışmalar, Ermeni iddiaları ve Gülizar'ın annesi, kardeşleri, sevgilisi ve Martin Amca'nın beklentileri arasında bölünmüş hissetmesi gibi yan hikayeler de yer almaktadır. Gülizar'ın kişisel kimlik arayışı, aile içi çatışmalar ve kariyerindeki yükseliş süreci dizinin ana temasını oluşturmaktadır.
Bu video, bir konuşmacının kişisel gelişim konusunu ele aldığı ve Gabriel Garcia Marquez'in 1988 yılında yazdığı "Simyacı" romanını incelediği bir sohbet formatındadır.. Konuşmacı, günümüzde kişisel gelişimin nasıl bir havuz haline geldiğini ve bu havuzun nasıl oluştuğunu anlatmaktadır. Video, insanlığın binlerce yıl boyunca geleceği merak etmesinden başlayarak, son iki yüzyılda bilimin ve teknolojinin gelişmesiyle bu merakın kişisel kimliğe yönelmesine geçişini açıklamaktadır. Konuşmacı, "Simyacı" romanının kişisel gelişim hikayesinin orijinal halini yansıttığını ve bu hikayenin Endülüs'ten yola çıkan Santiago adlı bir delikanlının kişisel menkıbesini anlattığını belirtmektedir.
Registration takes less than one minute online. Users own their ORCID record and can update information. Email verification required after registration
İsim değiştirme davası, kişinin temel kimliğinin değiştirilmesi için açılır. İsim, kişinin dış dünyada tanınması için kullandığı asli kimlik unsurudur
E-posta, medya paylaşımı ve üyelik gerektiren sitelerde iletişim için kullanılır. İnternet ortamında kişisel kimlik oluşturmak için önemli bir araçtır. Tüm internet hesaplarının tek bir hesaptan yönetilmesini sağlar
Bu video, Ayşe Hanım, Şaban Bey ve Filiz arasında geçen kısa bir sohbet sahnesini göstermektedir. Şaban Bey, Ayşe Hanım'ı tanımaya çalışırken, Filiz'in de bu konuşmaya dahil olduğu anlaşılıyor.. Videoda kişilerin bir yerde buluştuğu ve kimliklerini sordukları bir sahne yer alıyor. Şaban Bey, Ayşe Hanım'ı sorgularken, Filiz'in de bu kimlik doğrulama sürecine dahil olduğu anlaşılıyor. Konuşmaların sonunda Şaban Bey'in gitmek istediğini ve neden geldiklerini sorduğu bir soruyla video sona eriyor.
Bu video, bir kişinin telefon sohbetini kaydettiği bir içeriktir. Konuşmacı, 24 yaşında olduğunu belirten ve kendisini trans olarak tanımlayan bir kişiyle sohbet etmektedir.. Videoda, konuşmacı bir pizzacıya gitme talimatları verirken başlıyor ve ardından sohbetin ilerleyen kısımlarında yaş, fiziksel görünüm ve kişisel durum hakkında konuşmalar yapılıyor. Konuşmacı, kendisini kadınsı bulduğunu ve trans olduğunu belirtirken, diğer kişi de kendisini yalnız yaşadığını iddia ediyor. Video, bir otel rezervasyonu yapma ve buluşma planı yapma konuşmalarıyla devam ediyor.
Japanese names hold deep cultural importance. Usernames should reflect personality and heritage
Benlik, insanın kişiliğine ilişkin kanılarının bütünüdür. Benlik, kişiliğin öznel yanıdır ve anlaşılması güç bir kavramdır. Benlik, toplumsal yaşantılar aracılığıyla oluşur ve gelişir
Bu video, bir kişinin okuduğu veya söylediği şiirsel bir metin performansıdır. Konuşmacı, "Sorusursan sen" sorusuyla başlayarak kişisel ve kültürel kimlik sorunlarına değinmektedir.. Video, kişisel deneyimler, toplumsal zulüm ve kültürel kimlik arayışı üzerine bir şiirsel ifade sunmaktadır. Metin, Felestin, Afganistan, Afrika, Çin ve Karabağ gibi farklı coğrafi bölgeleri ve bunların zulüm, dayanışma ve kimlik arayışı temalarıyla ilişkilendirmektedir. Performans, "Ben kimyim?" sorusuyla sonlanmaktadır.
Bu videoda bir psikiyatr, dövme uygulaması hakkında bilgilendirici bir sunum yapıyor. Konuşmacı, dövmenin tarihsel kökenlerinden, motivasyonlarından ve ruh sağlığı açısından önemi hakkında bilgiler paylaşıyor.. Video, dövmenin tanımı ve tarihçesiyle başlayıp, insanların dövme yapma motivasyonlarını detaylı şekilde inceliyor. Dövmenin evrimsel açıdan psikoseksüel bir ifade aracı olarak başladığı, günümüzde ise kimlik, aidiyet ve özgünlük arayışı olarak kullanıldığı anlatılıyor. Ayrıca, dövme uygulamasının ruh sağlığı açısından bir sorun olmadığını, ancak dövme yaptıran kişinin sorumluluğunu alması ve hijyen kurallarına dikkat etmesi gerektiğini vurguluyor.
Bu video, "Siyah Kalp" adlı dizinin yeni bölümünün tanıtımını içeren bir dizisel sahne sunmaktadır. Videoda bir anne ve oğul arasındaki diyaloglar yer almaktadır.. Videoda evlatlık konusu, aile ilişkileri ve kişisel kimlik arayışı ele alınmaktadır. Oğul, Şans Alan Holding'e ait her şeyin başındaki adam olacağını belirtirken, anne ise memleketinde kadın olmanın zorluğunu ve evlatlarını terk etmemenin önemini vurgulamaktadır. Video, dizinin Perşembe günü Show TV'de yayınlanacağını duyurarak sona ermektedir.
Bu video, bir konuşmacının mesleğin önemini anlattığı eğitici bir içeriktir.. Konuşmacı, mesleğin bizi cinsiyetten bile daha fazla tanımlayan bir özellik olduğunu vurguluyor. İnsanların isimlerini hatırlamayabilmelerine rağmen mesleklerini hatırlayabildiklerini örneklerle açıklıyor. Video, meslek seçiminin ekonomik durum, sosyal statü, tatil yerleri ve sağlık durumu gibi hayatın çeşitli yönlerini nasıl etkilediğini anlatarak mesleğin hayatımızdaki kritik rolünü vurguluyor.
Bu video, bir konuşmacının "normal" ve "orijinal" kavramlarını karşılaştırdığı kısa bir mesaj formatındadır.. Videoda konuşmacı, izleyicilere kendilerinin orijinalliğinin değerini hatırlatmaktadır. Normal olmanın yanı sıra herkesin kendine özgü özelliklerine sahip olduğunu, sosyal medyada dolaşmak yerine kendi benzersiz kimliğini korumak gerektiğini vurgulamaktadır. Video, "etigong gibi orijinal yani aynı senin gibi" ifadesiyle sonlanmaktadır.
Bu video, bir Türk dizisinin bölümünden alınan sahneleri içermektedir. Ana karakterler arasında Orhan, Ali İhsan (muhtar), Gonca, Nihan, Hayati amca, Emine ve diğer köy sakinleri bulunmaktadır.. Bölüm, uzun süredir köyden ayrılmış olan Orhan'ın İngiltere'den dönüşü ve ailesiyle yaşadığı dramatik karşılaşmaları konu almaktadır. Köy yaşamı, aile ilişkileri, bağların güçlendirilmesi ve bireyin kendi kimliğini bulma çabaları temel hikaye hatlarını oluşturmaktadır.. Bölümde ayrıca Ali İhsan'ın arı kovanlarını gökdelen'e benzer yapıda yerleştirmesi, Nihan'ın Rus bir gençle evlenme kararı, köydeki arazilerin hidroelektrik santral için satın alınması ve bitki fotoğrafı çeken bir kadının bitki kaçakçısı olduğu şüphesi gibi yan hikayeler de yer almaktadır. Köy adetleri, muhtarlık işleri ve karakterlerin kişisel çatışmaları da bölümün önemli unsurlarıdır.
Bu video, bir aile içi diyalogu gösteren bir dizi veya film sahnesidir. Karakterler arasında Fikret, Tahsin, bir anne ve diğer aile üyeleri bulunmaktadır.. Videoda, Fikret'in aileye ait hissetmediği ve kendini bir adım geride tuttuğu konusu ele alınmaktadır. Fikret, Fikret'in sipariş ettiği çerçeveleri getirmiş ve aile üyeleri onları asmak istemektedir. Ancak Fikret, kendini aileye ait hissetmediğini ve bir düğün resmi olsaydı asacaklarını söyleyerek aile içinde bir gerilim yaratmaktadır. Tahsin, Fikret'e kendini nereye ait hissettiğini sormakta ve onu zorla evde tutmadığını, kendi kararını vermesini istemektedir.
Bu videoda bir kişi çizim yaparken konuşuyor. Konuşmacı, daha önce çizdiği bir çizgiden devam ettiğini ve bu oyunu bırakmadığını belirtiyor.. Video, konuşmacının kişisel bağlarından bahsediyor. Hilmi ile olan bağının herkes tarafından görüldüğünü ve kendisine Hilmi Cem, Murat'a ise başka bir isim verildiğini ifade ediyor. Ayrıca "ya olduğun gibi gözük ya da gözüktüğü gibi ol" sözüyle kişisel kimliğini vurguluyor.