Supercell, 2019'dan beri içerik üreticisi kodları yayınlıyor. Kodlar oyun içi satın alımlarda ve yayıncı desteklemede kullanılabilir. Kodlar 7 gün süreyle geçerlidir
Bu video, bir içerik üreticisinin Hasan Piker adlı Twitch streamer'i hakkında yaptığı eleştirel bir monolog formatındadır. İçerik üreticisi kendisini bir kedi sevgilisi olarak tanımlamaktadır.. Videoda, Hasan Piker'in köpek şok kollu kullandığı iddiası ve Twitch platformunda yaptığı "shenaniganlar" ele alınmaktadır. İçerik üreticisi, Hasan'ın önce şok kolunun olmadığını, sonra titreşim kol olduğunu iddia ettiğini ve "God of Thunder" karakterini seçerek yaptığı şakaları analiz etmektedir.. Konuşmacı, Hasan Piker'i "dog hater" olarak tanımlamakta ve onun sosyalist/komünist olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, Hasan'ın deneyimli bir streamer olduğunu ve internet üzerindeki hiper polarizasyon nedeniyle beklenmedik durumlarda panik yapabileceğini savunmaktadır. İçerik üreticisi, Hasan'ın bu tür içeriklerinin "eğitim materyali" olarak değerlendirilmesi gerektiğini ve Twitch'in bu tür içerikleri yasaklamaması gerektiğini savunmaktadır.
Bu videoda Sina adlı bir içerik üreticisi, 18 yaş altı için sakıncalı olabilecek filmleri tanıtmaktadır. Video, bir film serisinin ikinci bölümü olup, "De" adlı filmi detaylı olarak incelemektedir.. Videoda öncelikle "Cadı Kazanı", "Sadakatsiz", "Climax", "Ahlaksız Tekli", "Zehirli Sarmaşık", "Bir Rüya İçin Ağıt", "Kendi ve Den", "Turn", "İki Genç Kız" ve "Taciz" gibi on film tanıtılmaktadır. Daha sonra "De" filminin detaylı incelemesi yapılmakta, bu filmde Tom adlı başarılı bir bilgisayar çalışanının iş yerinde taciz edilmesi ve sonrasında yaşadığı zorluklar anlatılmaktadır.. Konuşmacı, "De" filmini ilk ve tekrar izlediği zaman arasındaki düşüncelerini paylaşarak, nadir görülen bir taciz vakasını anlatan bu filmi izleyicilerin seveceğini düşünmektedir.
TikTok, 2016'da başlatılan 15-30 saniyelik video paylaşım platformudur. Kullanıcılar dans, komik skeç, güzellik ve spor içerikleri paylaşabilir. Platform, algoritması sayesinde kişiselleştirilmiş içerik sunar
YouTube İş Ortağı Programı içerik üreticilere destek ve para kazanma imkanları sunar. Son üç yılda içerik üreticilere 50 milyar ABD doları ödeme yapılmıştır. Program, içerik üreticilerin başarılı işletmelere dönüşmesini sağlar
İçerik üreticisi kodları, oyun içi satın alımlarda kullanılabilen ücretsiz kodlardır. Kodlar, harcanan elmas değerinin %5'ini sonraki yedi gün için üreticiye verir. Kodlar değiştirilemez ve aynı anda sadece bir üretici desteklenebilir
KCIP, içerik üreticilerinin performanslarına dayalı gelir elde etmelerini sağlayan bir sistemdir. Kick, ilk 3 ayda yayıncılara toplam 3 milyon dolar ödeme yapmıştır. Program, yayıncıların içeriklerini daha etkili monetize etmelerini teşvik eder
İçerik Üreticisi Next programına katılım gereklidir. 18 yaş üstü ve bölge programa dahil olmalıdır. Son 30 günde en az 3 video paylaşılmalıdır. Minimum takipçi ve görüntülenme sayısı sağlanmalıdır