Hücre hapsi mahkumların sağlığı üzerinde ciddi zararlar yaratabilmektedir. CPT hücre hapsini en aza indirmeyi ve en kısa sürede uygulamayı hedeflemektedir. Hücre hapsi kararları orantılı, hukuka uygun ve hesap verebilir olmalıdır
Bu video, bir içerik üreticisinin Prison Architect adlı hapishane simülasyon oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir. İçerik üreticisi, hapishane yöneticisi olarak mahkumları barındırmak, tesisleri düzenlemek ve personel yönetimi yapmaktadır.. Videoda oyuncu, hapishanenin kapasitesini 250'den başlayarak 1000'e kadar çıkarmayı hedeflemektedir. Oyun boyunca tuvalet, duş, ranza, ofis masaları, televizyonlar, sandalye, telefon kulübesi, ağırlık üniteleri, arcade kabinleri, bilardo masası, şartlı tahliye odaları, görüş odaları, kantinler ve yemekhaneler gibi tesisleri inşa ederek hapishaneyi geliştirmektedir.. Oyuncu ayrıca mutfak düzenlemesi yaparak yemek dağıtımını ayarlamak, personel sayısını (aşçı, gardiyan) belirlemek ve mahkum alımını başlatmak için gerekli adımları atmaktadır. Hapishane içindeki mahkumların davranışlarını gözlemleyerek (kitap okuma gibi) ve personel yönetimi yaparak hapishane yönetimini sürdürmektedir.
Bu video, Alper Oyuncunun Res kanalının hazırladığı Prison Architect oyununun üçüncü bölümüdür. Alper, hapishaneyi yöneterek mahkumları barındırmaktadır.. Videoda Alper, hapishaneye yeni gelen 14 Sovyet ve 4 Amerikan savaş suçlusunu barındırmak için çeşitli düzenlemeler yapmaktadır. Elektrik hatları, havalandırma alanları, kapı kontrol sistemleri, yemek saatleri ve çalışma düzeni gibi hapishane yönetimi konularını ele almaktadır. Ayrıca mahkumların kaçma girişimlerine karşı önlemler almakta ve hapishane içindeki farklı bölümleri (mail room, showroom, shop, warehouse) düzenlemektedir. Video, hapishane yönetimi ve Prison Architect oyununun temel mekaniklerini göstermektedir.
Bu video, Selçuk adlı bir oyuncunun Priz Market adlı hapishane yönetimi simülasyon oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir.. Videoda oyuncu, hapishane içindeki mahkumların şikayetlerini azaltmak için çeşitli planlar yapmaktadır. İlk olarak mahkumların güvenlik, maneviyat, uyuşturucu, alkol, dinlenme, egzersiz, aile ziyaretleri ve hijyen gibi ihtiyaçlarını karşılamak için şapel, kütüphane, ortak oda, revir, avlu, duş ve yemek yeri gibi binalar inşa etmektedir. Ardından 35 kişilik bir güvenlik ekibi oluşturarak köpekli devriyeler, gardiyanlar ve silahlı gardiyanları farklı bölgelere dağıtmaktadır.. Oyuncu, hapishane içindeki güvenlik seviyesini artırmak için metal dedektörler ve diğer güvenlik önlemleri kurmakta, aynı zamanda mahkumların ihtiyaçlarını karşılamak için binaları genişletmektedir. Video, oyuncunun "tehlike miktarını kalıcı olarak azaltacak" bir liste oluşturmasıyla sona ermektedir.
Game Dev Tycoon'da küçük bir garajda oyun geliştirilip dünya çapında şirket kurulabilir. Youtubers Life'ta evde Youtube kanalı açılıp para kazanılabilir. Empire TV Tycoon'da televizyon kanalı yönetilebilir. The Movies'de kendi filminizi çekip gişe başarısı elde edebilirsiniz
Bu video, bir oyuncunun Roblox'taki Prizon Tycoon adlı oyunu oynarken izleyicilere anlatım yaptığı bir oyun içeriğidir.. Videoda oyuncu, hapishane inşa etme ve yönetme sürecini adım adım göstermektedir. İlk olarak hapishane inşa edip banka soyguncusu Jack'i yakalayıp hapishaneye götürür, ardından yatak odaları, görevli odaları, duş alanları ve temizlik alanları gibi tesisleri geliştirir. Oyun boyunca hapishane kapasitesini artırma, suçluların yemek yeme, duş alma ve spor yapma gibi ihtiyaçlarını karşılama ve hapishane duvarlarını güçlendirme gibi yönetim görevleri gösterilmektedir.. Videoda ayrıca hapishaneye yeni suçlular ve çalışanlar (şef, temizlikçi) ekleme, suçluların telefon görüşmeleri ve kaçış planları gibi detaylar da yer almaktadır.
HOLISTIKA ABIS, biyometrik verileri sistematik şekilde yönetir. LiveScan okuyucular parmak izi kalitesini %12, tanımlama doğruluğunu %20 artırır. FORENSIKA BS balistik tarayıcı mermileri 1.5 dakikada tespit eder. EVIDENT kanıt fotoğraflama kiti zorlu yüzeylerdeki izleri belgeleyebilir
Bu video, bir oyun içeriği olup, sunucu Prison Architect adlı oyunu oynarken izleyicilere adım adım talimatlar veriyor. Sunucu kendisini "profesyonel prison architect oyuncusu" olarak tanımlıyor ve "Kafa Sıkmadan Başlayalım" serisinin bir parçası olarak oyunu sıfırdan başlatıyor.. Videoda hapishane inşa etme süreci detaylı olarak gösteriliyor. Sunucu, hapishane planını oluşturma, ofisler, hücreler, mutfak, kafeterya, tuvalet, yatak, kantin, elektrik, su ve duş gibi temel tesislerin yerleştirilmesi, klon ve prison label gibi araştırmaların yapılması ve kapasiteyi artırma yöntemlerini anlatıyor.. Ayrıca oyunun yeni güncellemelerinden bahsediyor, ofislerin önemini vurguluyor ve hapishane yönetimi hakkında zaman yönetimi, kapasite artırma ve izleyicilerden gelen sorulara yanıt verme gibi tavsiyelerde bulunuyor.
Paradox Interactive ve Double Eleven, Prison Architect 2'nin 3D versiyonunu duyurdu. Oyun 26 Mart 2024'te PC, PS5 ve Xbox Series X|S platformlarında çıkacak. Oyuncular 3D olarak daha detaylı ve özelleştirilebilir hapishaneler inşa edebilecek. Mahkumlar arasında dostluk ve düşmanlık ilişkileri kurulabilecek
Bu video, bir oyuncunun Architech adlı hapishane yönetimi simülasyon oyununu oynarken yaptığı açıklamaları içeren bir oyun içeriğidir.. Videoda oyuncu, hapishane yöneticisi olarak mahkumların durumunu kontrol ediyor, güvenlik sistemini geliştiriyor ve hapishane içi düzeni yönetiyor. Oyuncu, zemin döşeme yaparak mahkumların yürüme hızını artırıyor, köpekli gardiyanlar ekliyor, uzaktan erişimli kapılar kuruyor ve mahkum işçi sistemi gibi güvenlik önlemlerini uyguluyor.. Oyuncu ayrıca hapishanede yapılan aramalarda uyuşturucu, sigara, çekiç, cep telefonu, balyoz ve matkap gibi çeşitli eşyaları buluyor ve bunların nereden geldiğini sorguluyor. Hapishanenin gelir-gider durumunu kontrol ederek, mahkumların yaşam kalitesini artırmak için çeşitli düzenlemeler yapmakta ve temel eğitim kursu başlatarak mahkumların memnuniyetini artırmaya çalışıyor.
Hapishane müdürü olarak mahkumlarla başa çıkma ve tesisi geliştirme imkanı. Kaynak dağıtımı ve mahkum hareketlerini kısıtlama dengesi. Hükümet hibeleriyle hastalık ve çete önleme gibi alanlarda yatırım yapma. Silahlı gardiyanlar ve uzman personelle güvenli ortam sağlama. Her tutukluya özel gelişim programları ve ıslah atölyeleri
Bu video, bir oyun içeriği olup, oyuncunun Architech oyununda hapishane inşa etme ve yönetme sürecini göstermektedir. Videoda oyuncu, "usta" olarak hitap ettiği bir kişiyle iletişim halindedir.. Video, hapishane yapımının tüm aşamalarını kapsamaktadır. İlk olarak hapishanenin iç tasarımı, hücre ve ibadethane yapımı, tuvalet ve duş alanlarının yerleştirilmesi gösterilmektedir. Ardından güvenlik önlemleri (metal dedektörleri, güvenlik odası, otomatik kapılar, silahlı gardiyanlar) kurulmakta ve klonlama teknolojisi kullanılarak hücreler kopyalanmaktadır. Son bölümde ise hücre sisteminin kurulumu ve telefon kulübesinin bağlanması gösterilmektedir.. Videoda ayrıca hapishane yönetimi, personel yönetimi, para kazanma stratejileri ve mahkumların ihtiyaçlarını karşılama gibi konular da ele alınmaktadır. Video, bir bölümlük olup, bir sonraki bölümde suyun çekileceği ve otomatik kapıların bağlanacağı belirtilmektedir.
Bu video, Prison Architect oyununda hapishane yönetimi ve inşaatı yapan bir oyuncunun deneyimlerini gösteren bir oyun içeriğidir. Oyuncu, Samet Efendi olarak hitap edilen bir karakterle birlikte hapishane planlarını gerçekleştiriyor.. Videoda oyuncu, elektrik sorunlarını çözmek için çamaşırhane ve mutfağı ayrı kapasitöre bağlama planı yaparak başlıyor ve ardından 80 mahkumun kalacağı temel hücre inşa etmeye odaklanıyor. İnşaat sürecinde mutfak, ortak oda, bilardo masası, telefon kulübesi, ziyaretçi odası, çamaşırhane, duş, revir, şapel ve kantin gibi bölümleri yerleştiriyor.. Oyuncu, hapishane gelirinin artması için dış satımlardan bağımsız hale gelmeyi ve hisselerini geri almayı hedefliyor. Kredi çekme imkanı olmadığı için hisse satarak finansman sağlamaya çalışırken, işçilerin performansını kontrol ediyor ve hapishane içindeki isyan risklerini azaltmaya çalışıyor. Video, hapishane inşaatının tamamlanmasıyla sona eriyor ve bir sonraki bölümde hapishane işlemeye başlayacağı belirtiliyor.
Bu video, Prison Architect adlı hapishane simülasyon oyununun oynanışını gösteren bir oyun içeriğidir. Oyuncu, hapishane yöneticisi olarak bin kişilik kapasiteye ulaşmayı hedeflemektedir.. Videoda oyuncu, hapishanenin mevcut durumunu inceleyerek yeni alanlar eklemektedir. Kantin, çamaşırhane, koğuş, şartlı tahliye odası gibi yapıları inşa ederek hapishane kapasitesini 1000-1002 kişiye çıkarmayı amaçlamaktadır. Ayrıca mahkumların yemek saatleri, temizlik, elektrik ve güvenlik gibi ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli düzenlemeleri yapmaktadır.. Oyuncu, hapishanenin toplam değeri 2.990.000 dolar olarak belirtirken, elektrik şalterleri gibi teknik sorunlarla da başa çıkmaktadır. Mahkumların eğitimi, hijyeni ve diğer hizmetleri hakkında bilgi vererek, hapishanenin daha verimli yönetilmesi için planlar yapmaktadır.
Bu video, bir oyun içeriği olup, oyuncunun Prison Architect adlı oyunu oynadığı bir bölüm. Oyuncu, hapishanenin son bölümlerinde görev yaparak mahkum sayısını artırmayı amaçlıyor.. Videoda oyuncu, hapishanenin son bölümlerinde mahkum sayısını artırmak için çeşitli görevleri tamamlıyor. Mahkum arama, hücre düzenleme, tuvalet ve kitaplık yerleştirme, güvenlik kamerası kurma gibi işlemler gerçekleştiriyor. Ayrıca mahkumları işe sokarak onları eğitmeye çalışıyor ve hapishanenin güvenliğini artırmak için çeşitli sistemler kuruyor. Video, oyuncunun hapishanenin sonuna yaklaşırken karşılaştığı zorlukları ve çözümlerini gösteriyor.
Bu video, bir oyun içeriği olup, sunucu Twitch TV üzerinden online olarak oynadığı Prison Architect (Freeze Arcade) adlı hapishane yönetme oyununun oynanışını göstermektedir. Sunucu, YouTube'da da bu oyunu bir seri olarak paylaşmaktadır.. Videoda hapishane kurma ve yönetme süreci adım adım gösterilmektedir. Sunucu önce oyun ayarlarını yaparak başlar, ardından elektrik ve su sistemlerini kurar, resepsiyon, nezarethane, duş alanları, koğuşlar, kantin, avlu, mutfak gibi temel yapıları inşa eder. Video, hapishane inşaatının tamamlanmasıyla sona erer ve bir sonraki bölümde mahkum alımına başlanacağı belirtilir.. Oyunun dizayn odaklı olduğu vurgulanırken, başlangıçta zorlanmamak için nesneleri satmanın önemi, mahkumların ihtiyaçlarını karşılamak, güvenlik önlemlerini sağlamak ve giderleri yönetmek gibi stratejiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, bir hapishane simülasyon oyununun dördüncü bölümünü gösteren bir oyun içeriğidir. Oyuncu, hapishaneyi yöneterek büyütmeye çalışmaktadır.. Videoda oyuncu, hapishaneyi şekillendirmek için çeşitli hibeleri kullanarak ofisler, ziyaret odaları, ortak odalar ve bilardo masaları gibi alanları inşa etmektedir. Ayrıca müdür ve muhasebeci gibi çalışanları alarak hapishane yönetimini geliştirir. Oyuncu, mahkum kapasitesini artırmak için hücre bloğu inşa etmeye başlar ve hapishanenin elektrik ve su ihtiyaçlarını karşılamak için elektrik istasyonu kurar.. Video, tek kişilik hücrelerin planının tamamlanmasıyla sona erer ve gelecek bölümlerde görüşmek üzere iyi oyunlar dilekleriyle tamamlanır.
Bu video, Selçuk adlı bir kişinin hapishane simülasyon oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir. Selçuk, hapishaneyi yöneterek mahkumların ihtiyaçlarını karşılamaya çalışmaktadır.. Videoda Selçuk, hapishanenin çeşitli bölümlerini (duş, yemekhane, tuvalet, avlu) düzenlerken karşılaştığı zorlukları ele alıyor. Mahkumların açlık, uyku ve güvenlik sorunları, tünel bulma girişimleri ve elektrik kesintileri gibi sorunlarla başa çıkmaya çalışıyor. Ayrıca hapishanenin değerini artırmak için atölye ve mescit gibi binalar yapmayı planlıyor.. Oyun içinde yemekhane sorunları, aşçı eksikliği ve mahkumların yemek yeme alışkanlıkları gibi mikro yönetim zorlukları da ele alınmaktadır. Video, bir bölümün sonunda ve bir sonraki bölümün atölyeyi tamamlama konusunda bilgi vererek sona ermektedir.
Bu video, bir hapishane simülasyon oyununun oynanışını gösteren bir oyun içeriğidir. Oyuncu, hapishane yöneticisi olarak görev yaparak hapishane inşa etmeyi ve yönetmeyi denemektedir.. Videoda oyuncu, hapishane içinde koğuşları genişletme, avluyu büyütme, güvenlik sistemini geliştirme ve eğitim alanı inşa etme gibi görevleri gerçekleştiriyor. Ayrıca hapishanede yaşanan bir firar olayını ele alarak güvenlik önlemlerini artırmaya çalışmaktadır.. Oyuncu, hapishane içinde cephanelik, silah rafı, gardiyan dolabı, masa, telefon kulübesi ve çimlendirilmiş avlu gibi yapılar ekliyor. Hapishane içindeki mapus değerinin bir günde 120'den 60'a düştüğünü ve tekrar 100'e toparlandığını gösteriyor. Bir sonraki bölümde güvenlik sistemini daha da güçlendirmeyi planladığını belirtiyor.