GTA 4 DLL Hatası Çözümü
Bu video, bir oyun sorunu çözümü anlatan eğitim içeriğidir. Konuşmacı, GTA 4 oyununda karşılaşılan "izone veya on'ar.dll" hatasının çözümünü paylaşıyor. Videoda, bu hatanın çözümü için üç adım anlatılıyor: System 32 kullanıyorsanız DLL dosyasını System 32 klasöre, 64 bit kullanıyorsanız hem System 32 hem de 64 klasörlere atmanız gerekiyor. Ardından setup'un olduğu yere (konuşmacının belirttiği yerde) dosyayı atmanız ve oyunu kurmanız gerekiyor.
- youtube.com