Cem Yılmaz'ın kırık lamba olayı, ünlü bir markadan satın aldığı 43 bin TL değerindeki lambanın kırık gelmesi ve iade taleplerinin dikkate alınmaması üzerine yaşadığı süreci sosyal medyada paylaşmasıdır. Olay şu şekilde gelişmiştir: Yılmaz, lambayı geri göndermiş ancak sonuç alamamıştır. Markanın online platformundan kayıt oluşturmasını istemişler, Yılmaz bunu da denemiş ancak yine bir sonuç alamamıştır. Mail yoluyla iletişime geçtiğinde ise "kutuya kontrol edilerek konulduğu" yanıtını almıştır. Bu durumun ardından Cem Yılmaz, markayı sosyal medyada ifşa etmiş, ancak daha sonra paylaşımını silerek özür dilemiştir. Yılmaz, paylaşımını silme nedenini, konunun bir emekçinin canını yakma noktasına gelmeden kapatılması gerektiğini belirterek açıklamıştır.