Türk Telekom PİR sistemi hakkında doğrudan bilgi bulunmamakla birlikte, Türk Telekom'un genel çalışma prensipleri şu şekilde özetlenebilir: 1. Ürün ve Servis Yönetimi: Türk Telekom, bireysel ve kurumsal müşterilerine yönelik pazarlama stratejileri geliştirir, yeni ürün ve servisler sunar. 2. Dijital Kanallar: Web, mobil ve sabit kanalların yönetimini yaparak, müşterilerin dijital hizmetlerden kolay ve müşteri odaklı bir şekilde yararlanmasını sağlar. 3. Müşteri Deneyimi: Müşteri şikayetlerini analiz eder, müşteri memnuniyetini artırmak için sürekli iyileştirmeler yapar. 4. Strateji ve Planlama: Uzun dönem stratejiler oluşturur, finansal ve ticari hedeflere ulaşmak için yıllık ve 5 yıllık iş planları hazırlar. 5. Ağ ve Erişim: Network performansını artırmak için optimizasyon sistemleri kullanır ve iletim sistemlerinin kesintisiz işletimini sağlar. Ayrıca, PIR sensörlerinin çalışma prensibi de şu şekildedir: PIR sensörler, bir nesneden yayılan kızılötesi ışınları algılayarak ortamdaki hareketlilikleri tespit eder ve buna göre uyarı gönderir.