Türk Telekom Kokpit platformunda aşağıdaki bilgiler bulunmaktadır: 1. Fatura ve Tarifeler: Fatura sorgulama, ödeme, fatura detaylarını öğrenme ve tarife değişikliği gibi işlemler. 2. Teknik Destek: İnternet bağlantısı, mobil iletişim sorunları veya sabit hat hizmetleri ile ilgili teknik destek. 3. İnternet ve Mobil Hizmetler: Evde internet, fiber internet ve mobil veri kullanımı ile ilgili hız sorunları, modem kurulumu, bağlantı problemleri. 4. Paket ve Kampanya Bilgilendirme: Türk Telekom'un sunduğu mobil ve internet kampanyaları, ek paketler ve özel fırsatlar hakkında bilgiler. 5. Şikayet Yönetimi: Türk Telekom hizmetleri ile ilgili memnuniyetsizlik durumunda şikayetlerin bildirilmesi ve çözüm süreçleri. 6. Servis Randevusu: Türk Telekom'un hizmetleriyle ilgili servis randevusu talebi.