• Buradasın

    Telekom

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İHS alan adı nasıl alınır?

    İHS'den alan adı (domain) almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Domain sorgulama. 2. Sepete ekleme. 3. Süre seçimi ve devam etme. 4. Kullanıcı bilgileri girişi. 5. Fatura ve ödeme bilgileri. Ücretsiz domain hizmeti de sunan IHS, "Hosting Alana, Domain Bedava" kampanyası kapsamında, seçili hosting paketlerinden birini tercih eden kullanıcılara .com, .net veya .org uzantılı bir domaini 1 yıllığına ücretsiz tescil etme imkanı tanır.

    İhs.com.tr ne iş yapar?

    ihs.com.tr, IHS Telekom'a aittir ve aşağıdaki hizmetleri sunar: Hosting. Alan adı tescili. SSL sertifikaları. Bulut bilişim. Sistem entegrasyonu. IHS Telekom, 1999 yılından bu yana bireysel ve kurumsal müşterilere hizmet vermektedir.

    Sercom hangi firmanın?

    Sercom ismi, farklı alanlarda faaliyet gösteren birkaç firmaya aittir: Sercom Telekomünikasyon ve Bilişim Hizmetleri: İstanbul, Üsküdar merkezli bir şirket olup, 2006 yılında kurulmuştur. Sercom Consulting: İstanbul, Çekmeköy'de bulunan ve sürdürülebilirlik danışmanlığı hizmeti veren bir firmadır. Sercom Ltd. Şti.: n11.com'da yer alan bilgilere göre, Tekirdağ, Çorlu'da kayıtlı bir şirkettir.

    Vodafone aşım durdurma nasıl anlaşılır?

    Vodafone'da aşım durdurma özelliğinin aktif olup olmadığını anlamak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Vodafone Yanımda Uygulaması: Bu uygulama üzerinden "İnternet paketimi aşarsam ne olsun?" sorusuna yanıt verilerek aşım durdurma ayarlarına ulaşılabilir. SMS ile Sorgulama: İnternet, konuşma veya SMS hakkı için "INTERNET ASIM", "KONUSMA ASIM" veya "SMS ASIM" yazıp 7000'e göndererek aşım durdurma durumunu kontrol edilebilir. Ayrıca, Vodafone'un fatura bilgi servisini arayarak da güncel harcama tutarı öğrenilebilir. Duraklatma özelliği, iptal edilmediği sürece ücretlendirilmeye devam eder.

    Türk Telekom müşteri hizmetleri abone merkezi ne iş yapar?

    Türk Telekom müşteri hizmetleri abone merkezi, kullanıcıların yaşadığı her türlü soruna hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini sürekli yüksek tutmayı hedefler. Türk Telekom müşteri hizmetlerinin yaptığı işler arasında şunlar yer alır: Fatura ve tarifelerle ilgili bilgi. Teknik destek. Paket ve kampanya bilgilendirme. Şikayet yönetimi. Servis randevusu. Türk Telekom müşteri hizmetlerine mobil hatlardan 444 1 444 numaralı çağrı merkezinden, sabit hat kullanıcıları ise 121 numarasından ulaşabilir.

    Size uygun paket ve kampanyalar için dijital li MHBas yi ziyaret edebilirsiniz ne demek?

    "Size uygun paket ve kampanyalar için dijital.li/MHBas adresini ziyaret edebilirsiniz" ifadesi, Turkcell'in müşterilerine sunduğu paket ve kampanyalara ulaşmak için dijital.li/mhbas bağlantısının kullanılması gerektiğini belirtir. Bu bağlantı, Turkcell uygulamasının indirilerek hangi tarih ve saatte ne kadar veri harcandığının incelenebileceği ve aşım detaylarının görülebileceği bir sayfaya yönlendirir.

    Türk Telekom fiber internet kutusu nereye takılır?

    Türk Telekom fiber internet kutusu, genellikle apartman girişlerine veya bina altlarına yerleştirilir. Fiber internet kutusunun tam olarak nereye takılacağını öğrenmek için Türk Telekom müşteri hizmetleri veya teknik ekip ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Nokia iflasta mı?

    Nokia iflasta değildir. Ancak, Nokia'nın telefon bölümü 2016 yılında gözden çıkarılarak satılmıştır.

    Turkcell'in en büyük çekilişi ne zaman?

    Turkcell'in en büyük çekilişinin ne zaman olduğuna dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, Turkcell'in 30. yıl kutlamaları kapsamında düzenlediği büyük çekiliş, 16 Eylül - 15 Aralık 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir. Turkcell'in düzenlediği diğer çekilişler ve kampanyalar hakkında güncel bilgi almak için Turkcell'in resmi web sitesini veya medya bültenlerini takip etmek önerilir.

    Can Telekom kimin?

    Can Telekom, 2014 yılında kurulmuş bir telekomünikasyon şirketidir. Can Telekom, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından Telefon Hizmeti (STH) lisansı ile yetkilendirilmiş bir işletmedir. Şirketin iletişim bilgileri: Telefon: +90 272 333 33 33. E-posta: info@cantelekom.com. Ayrıca, Bursa'da da bir şubesi bulunmaktadır: Adres: Ahmetpaşa, Nedim Sk. No:20, 16220 Osmangazi/Bursa. Telefon: 0539 945 20 20.

    Turkcell tam nerede aile paketi nasıl aktif edilir?

    Turkcell Tam Nerede Aile Paketi'ni aktif etmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Kayıt Olma: Büyük harflerle "KAYIT" yazıp 7017'ye SMS göndererek ücretsiz kayıt olun. 2. Kişi Ekleme: Sorgulamak istediğiniz kişileri listenize eklemek için, "EKLE" boşluk kişinin telefon numarası (başında sıfır olmadan) yazarak 7017'ye SMS gönderin. 3. Aile Listesi Oluşturma: "AILEM" boşluk "Kullanıcı Adı" yazarak 7017'ye göndererek aile listesi aboneliğini başlatın. Aile Listesi Özellikleri: - Aile listesindeki kişilerin konum bilgileri, gün içinde 09:00-19:00 saatleri arasında her iki saatte bir otomatik olarak SMS ile gönderilir. - Bu hizmetten yararlanmak için, aile üyelerinin de "Tam Nerede" servisine kayıtlı olması ve onay vermeleri gerekmektedir. Abonelik iptali için "AILEM IPTAL" yazıp 7017'ye gönderebilirsiniz.

    Türk Telekom güvenlik hizmeti nedir?

    Türk Telekom güvenlik hizmeti, kullanıcıların dijital dünyadaki güvenlik ihtiyaçlarını karşılamak için sunulan bir hizmet paketidir. Bu hizmet paketi kapsamında sunulan bazı hizmetler şunlardır: Antivirüs programları. Güvenlik duvarı. Spam filtreleme. Bilgisayar optimizasyonu. McAfee Safe Family. DDOS atak önleme. Web uygulama güvenliği. Gelişmiş tehdit önleme. Türk Telekom güvenlik hizmeti, abonelerin talebi doğrultusunda kullanılabilen, uygunsuz içerik ve zararlı sitelerden koruma amaçlı sunulan ücretsiz veya ücretli bir hizmet paketi olabilir.

    Net Türk Telekom hattı nasıl kurulur?

    Türk Telekom hattı kurmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. İnternet servis sağlayıcısı seçimi. 2. Modem ve yönlendirici temini. 3. Modemlerin prize bağlanması ve açılması. 4. Ethernet kablosu ile yönlendiricinin modeme bağlanması. 5. Bilgisayar veya başka bir cihazla Wi-Fi ağı oluşturma. 6. Wi-Fi adı ve şifre girilmesi. Türk Telekom ev interneti kurulumu için başvuru sonrası genellikle 3-7 iş günü içinde hizmet bağlanır, ancak bu süre internet servis sağlayıcısına ve teknik altyapıya göre değişebilir. Ayrıca, Türk Telekom kurulum ekipleri, gerekli durumlarda daire içi kablolama yaparak hizmeti kurabilir.

    EMT telekom ne iş yapar?

    Emt Telekomünikasyon, mobil iletişim ürünleri sektöründe hizmet veren bir dış ticaret şirketidir. Faaliyet alanları: B2B ve B2C ticareti; pazar yerleri; online mağazacılık. Şirket, müşterilerine resmi Türkiye distribütör garantisi kapsamında ürün sunmaktadır. Ayrıca, haberleşme hizmetlerini sağlamak için gerekli donanımların alımı, satımı, ithalatı, ihracatı ve dağıtımı gibi alanlarda da faaliyet göstermektedir.

    TürkNet bölge müdürlüğü ne iş yapar?

    TurkNet bölge müdürlüğünün ne iş yaptığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, TurkNet genel müdürlüğünün bazı birimleri şunlardır: Ar-Ge bölümü; müşteri ilişkileri, lojistik ve muhaberat birimleri; hukuk birimi; insan kaynakları ofisleri; genel yönetim alanları ve mali birimler. TurkNet'in iletişim bilgileri: Genel müdürlük. Satış ve başvuru takip hattı. Hızlı işlem hattı. Çağrı merkezi. Fiber satış ve başvuru takip hattı. Fiber müşteri destek hattı.

    Telekom hangi logoyu kullanıyor?

    Türk Telekom şirketi, sans-serif fontunda "Türk Telekom" yazılı, koyu mavi renkli bir logo kullanmaktadır. Logonun sol tarafında ise geometrik şekillerden oluşan stilize bir amblem yer almaktadır.

    Vodafone cayma bedeli nasıl öğrenilir?

    Vodafone cayma bedelini öğrenmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. Vodafone Yanımda Uygulaması: Uygulamayı indirip numaranızla giriş yaparak "Tarifelerim ve Paketlerim" bölümünden cayma bedelinizi öğrenebilirsiniz. 2. Müşteri Hizmetleri: 0 542 542 00 00 veya 542 numaralı telefonları arayarak müşteri temsilcisinden bilgi alabilirsiniz. 3. Bayiler: En yakın Vodafone bayisine giderek T.C. kimlik numaranız ve telefonunuzla cayma bedelinizi sorgulayabilirsiniz. 4. SMS: "TARİFE" yazıp 2222'ye SMS göndererek kalan taahhüt sürenizi öğrenebilirsiniz.

    Türk Telekom'da ev telefonu nasıl kapatılır?

    Türk Telekom'da ev telefonunu kapatmak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. Türk Telekom Online İşlem Merkezi: Online İşlem Merkezi'ne giriş yaparak "Abonelik İşlemleri" sekmesinden "Abonelik İptali" seçeneğine tıklayıp iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 2. Türk Telekom Ofis veya Grup Mağazaları: Yanınızda nüfus cüzdanı fotokopisi ve imzalı dilekçe ile birlikte en yakın Türk Telekom mağazasına giderek başvurunuzu yapabilirsiniz. 3. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri: 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. 4. e-Devlet Kapısı: e-Devlet şifresine sahip olanlar, e-Devlet üzerinden abonelik fesih başvurusu yapabilirler. İptal işlemi için başvurunuzu en az 10 gün önceden yapmanız gerekmektedir.

    86 95 87 62 08 66 1 hangi firmanın?

    86 95 87 66 08 66 IP adresi, NUR Telecom LLC firmasına aittir ve Kyrgyzstan'da kayıtlıdır.

    Terra telekom kimin?

    Terra Telekom, iki farklı şirket tarafından temsil edilmektedir: 1. Terra Dış Ticaret A.Ş.: Bu şirket, Radwin 5.3 Ghz ürünlerinin Türkiye'deki ilk ve tek distribütörüdür ve Terra Şirketler Grubu'nun bir kuruluşudur. 2. Terrasüpernet: Bu şirket ise telekom bilişim sistemleri alanında hizmet vermektedir.