Podcorn, podcast yayıncılarını ve markaları bir araya getiren bir pazar yeridir ve şu işlevleri yerine getirir: 1. Sponsorluk Bağlantısı: Podcorn, markaların ürünlerini podcast'lerde tanıtmak istemeleri durumunda, bu sponsorlukları ayarlamaya yardımcı olur. 2. Finansal Yönetim: Sponsorluk anlaşmalarının finansal unsurlarını yönetir, markaların parayı Podcorn'a yatırmasını ve yayıncıların reklamları veya ürün entegrasyonlarını gerçekleştirdikten sonra parayı almasını sağlar. 3. Çeşitli Tanıtım Yöntemleri: Yayıncıların, ürünleri daha yaratıcı yollarla tanıtabilmeleri için farklı tanıtım yöntemleri sunar (örneğin, ürünle ilgili bir röportaj yapmak). 4. Kampanya Takibi: Yayıncıların sponsorluk kampanyalarını takip etmelerine ve yönetmelerine olanak tanıyan bir kontrol paneli sağlar.