Microsoft Teams'de toplantı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Teams Uygulaması Üzerinden: - Teams uygulamasını açın ve sol taraftaki menüden "Takvim" seçeneğine tıklayın. - Takvim görünümünde, sağ üst köşede bulunan "Şimdi Toplan" (Meet Now) düğmesine tıklayın. - Toplantıya bir ad verin ve davet edilecek kişileri ekleyin. - "Şimdi Başla" (Start Now) düğmesine tıkladığınızda, toplantı odası oluşturulacak ve katılımcılara bir toplantı bağlantısı gönderilecektir. 2. Outlook Üzerinden: - Outlook uygulamasından "Takvim" simgesini tıklayın. - Açılan ekranda, toplantı menüsünden "Yeni Teams Toplantısı" simgesine tıklayarak toplantınızı oluşturmaya başlayın. - Toplantı bilgisini göndermek istediğiniz kişileri seçip, zamanını ayarladıktan sonra "Gönder" butonuna basın. Toplantı, otomatik olarak takviminize kaydedilecektir ve toplantı tarihi geldiğinde Outlook size toplantıya katılmanız için bildirim gönderecektir.