• Buradasın

    Microsoft Teams bas konuş nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Microsoft Teams'de bas-konuş (walkie-talkie) özelliğini kullanmak için:
    1. Özelliği etkinleştirme: Kullanıcılar, bir yazılım düğmesi kullanarak bas-konuş özelliğini etkinleştirebilir 24.
    2. Konuşma: Ekibinizle konuşmak için bir düğmeyi basılı tutmanız gerekir; dinlemek için ise düğmeyi bırakmanız yeterlidir 24.
    Bu özellik, başlangıçta yalnızca devlet kurumlarındaki çalışanlar için mevcuttu 4. Ancak, yeni bir Microsoft 365 yol haritası girişine göre, yakın zamanda tüm kullanıcıların erişimine açılması planlanmaktadır 4.
    Bas-konuş özelliği, Eylül 2021'e kadar akıllı telefonlara gelmesi beklenmektedir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Microsoft Teams uzaktan bağlantı özelliği nasıl kullanılır?

    Microsoft Teams'in uzaktan bağlantı özelliği şu adımlarla kullanılır: 1. Uzaktan Kontrolü Etkinleştirme: Microsoft Teams yönetici merkezine girip, "Toplantı Politikaları" bölümünden "Harici bir katılımcının kontrolü vermesine veya talep etmesine izin ver" seçeneğini açmak gereklidir. 2. Toplantı Sırasında Uzaktan Kontrol: - Microsoft Teams'i açıp toplantıya katılın. - Toplantıya katıldıktan sonra, video ekranının ortasındaki seçeneklerden "Masaüstünü paylaş" simgesine tıklayın. - Paylaşılacak ekranı (tüm ekran, pencere veya Chrome sekmesi) seçin ve "Paylaş" butonuna tıklayın. - Ekranın üst kısmındaki çubuktan "Kontrolü ver" seçeneğine tıklayın ve kontrolü vermek istediğiniz kullanıcıyı seçin. Bu özellik, toplantı sırasında sunum paylaşmak veya dosya alışverişinde bulunmak için kullanılır.

    Teams ile neler yapılabilir?

    Microsoft Teams ile yapılabilecek bazı şeyler: Görüntülü ve sesli görüşme: Farklı konumlardaki ekipler arasında yüksek kaliteli video konferanslar oluşturulabilir, planlanabilir ve yönetilebilir. Dosya paylaşımı: Takım üyeleri, OneDrive for Business kullanarak belgeleri ortak alanda saklayabilir ve üzerinde eşzamanlı çalışabilir. Toplantı kaydı: Toplantılar kaydedilerek katılamayan kişilerin içeriği sonradan gözden geçirmesi sağlanabilir. Ajanda paylaşımı: Toplantı öncesinde ajanda paylaşarak katılımcılar arasındaki beklentiler netleştirilebilir. Anket ve takdir etme: Ekip üyelerinin başarılarını kutlamak ve görüşlerini almak için kullanılabilir. Takım ve kanal oluşturma: Kullanıcıların, özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen kanallar ve çalışma alanları oluşturarak projeler daha düzenli bir şekilde yönetilebilir. Yüksek ses ve video kalitesi: Toplantı sırasında yüksek ses ve video kalitesi ile herkesin toplantı gündemine aktif olarak katkıda bulunması sağlanabilir. Not alma: Alınan notlar ve kararlar hızlı bir şekilde paylaşılabilir.

    Microsoft Teams nasıl kullanılır?

    Microsoft Teams'i kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hesap oluşturma. 2. Uygulamayı indirme. 3. Ekip ve kanal oluşturma. 4. Takım oluşturma. 5. Ekip arkadaşlarını ekleme. Microsoft Teams'e, Microsoft 365 ile birlikte geldiği için İş için Microsoft 365 Uygulamaları veya Kurumsal lisansı ile erişim sağlanabilir.