"Bu satın alma işlemi için yetkilendirme alamadık" mesajı, satın alma işleminin onay yetkilendirmesiyle ilgili bir sorun olduğunu ifade eder. Bu sorunun olası nedenleri ve çözümleri şunlardır: 1. Hizmet kesintisi: Geçici bir hizmet kesintisi nedeniyle oluşabilir, bu durumda hizmetin çalışır duruma gelmesini beklemek ve yeniden satın almayı denemek gerekir. 2. Ödeme seçeneği: Ödeme seçeneğinin etkin ve çevrimiçi ödeme veya mükerrer faturalandırma için onaylanmış olduğundan emin olunmalıdır. 3. Banka ile iletişime geçme: Denenen satın alma işlemi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekebilir. 4. Apple Kimliği bilgileri: Apple Kimliği hesap ayrıntılarınızı (e-posta adresi, telefon numarası, doğum tarihi, ödeme yöntemi, adres) kontrol edip güncellemek sorunu çözebilir.