Defter Beyan'da "paket gönderilemedi" ifadesi, sisteme gelir, gider veya beyanname ekleme, silme veya güncelleme işlemlerinde bir hata oluştuğunu belirtir. Bu durumun olası nedenleri arasında, daha önce sistemde oluşturulmuş bir beyanname bulunması veya internet bağlantısı sorunları yer alabilir. Sorunu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sol menüden "Beyannameler" menüsü seçilmeli ve ilgili alt menüden "Beyanname Yönetim Ekranı"na geçilmelidir. 2. "Beyannamelerim" butonuna basılarak daha önceden oluşturulmuş beyannameler listelenmelidir. 3. Hata veren beyanname seçilmeli ve açılan pencerede bulunan "Beyanname Sil" butonu ile beyanname silinmelidir. 4. İlgili döneme ait kayıtlar güncellenebilir, silinebilir veya yeni kayıt eklenebilir. Eğer sorun devam ederse, Defter Beyan sisteminin destek birimine başvurulması önerilir.