• Buradasın

    EğiticiOyunlar

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Anasınıfında hangi nesne bulma etkinlikleri yapılır?

    Anasınıfında yapılabilecek bazı nesne bulma etkinlikleri şunlardır: Gizli Nesneleri Bulma Etkinlikleri: Çocukların dikkatini ve gözlem yeteneklerini geliştirmek için kullanılabilir. Nesne Belirleme Etkinlikleri: Okul öncesi çocuklar için toplam 27 farklı nesne belirleme etkinliği bulunmaktadır. Nesne Tanıma Etkinlikleri: Dil ve konuşma gelişimi için uygun olan bu tür etkinlikler, YouTube gibi platformlarda bulunabilir. Örnek kaynaklar: Pinterest'te "gizli nesneleri bulma etkinliği" araması. etkinlikhane.com sitesinde "nesne belirleme etkinlikleri". mbsunu.com ve mbetkinlik.com sitelerinde "gizli nesne bulma etkinlikleri".

    GriCeviz akıl ve zeka oyunları ücretli mi?

    GriCeviz akıl ve zeka oyunları uygulaması ücretlidir. GriCeviz aşağıdaki üyelik seçeneklerini sunmaktadır: Aylık üyelik: 79,99 TL. Yıllık üyelik: 499,99 TL. Bu ücretler sadece Türkiye Cumhuriyeti kullanıcıları için geçerlidir.

    Art craft deniz kızı hamuru kaç yaş için uygundur?

    Art Craft deniz kızı hamuru 3 yaş ve üzeri çocuklar için uygundur. 3 yaş altı çocuklar için uygun değildir.

    ABC alfabe meyveler çizgi film serisi J harfi nedir?

    ABC alfabe meyveler çizgi film serisi J harfi, "Jalapeno" ile temsil edilir. Bu seride J harfi ile Türkçe alfabedeki diğer harfler de öğrenilir. Çizgi filmi aşağıdaki platformlardan izleyebilirsiniz: youtube.com; dailymotion.com.

    Eş ve zıt anlam oyunu nasıl yapılır?

    Eş ve zıt anlam oyunu yapmak için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: Wordwall sitesinde eş anlam ve zıt anlam oyunları için çeşitli öğretim kaynakları bulunmaktadır. İlkokul1 sitesinde "Eş Anlamlı mı – Zıt Anlamlı mı" adlı bir oyun yer almaktadır. Twinkl sitesinde zıt anlamlı kelimeler için eşleştirme oyunları mevcuttur. Ayrıca, basit malzemelerle de oyun yapılabilir: Oyun kartları, posterler veya yapbozlar gibi görsel materyaller kullanılabilir. Çocuğa bir sözcük söyleyip, on saniye içinde eş anlamlısını veya zıt anlamlısını bulması istenebilir. Oyunların sınıf içinde veya bireysel etkinlik olarak kullanılması uygundur.

    Kağıt katlama oyunu nasıl yapılır?

    Kağıt katlama oyunu (origami) yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Malzeme Seçimi: En iyi sonuçlar için kaliteli origami kağıdı kullanılması önerilir. 2. Tasarım Seçimi: İnternet üzerinden birçok farklı origami tasarımı bulunabilir. 3. Katlama: Seçilen tasarımın adımları takip edilerek kağıt katlanır. 4. Video Tutoriallar: Eğer sorun yaşanırsa, internet üzerindeki video tutorial'lara bakılabilir. 5. Kendi Tasarımı: Kağıt üzerine bir şekil çizilerek kendi tasarımı da yapılabilir. Örnek bir origami oyunu: Ddakji: "Squid Game" dizisindeki kağıt çevirme oyunu. Origami yaparken yavaş ve dikkatli olunması, el-göz koordinasyonuna dikkat edilmesi önemlidir.

    Oyun hamuruyla oynayan çocuğa ne kazandırır?

    Oyun hamuruyla oynayan çocuğa şu kazanımlar sağlanır: Bilişsel gelişim: Planlama, problem çözme ve neden-sonuç ilişkisi kurma becerileri gelişir. Fiziksel gelişim: Küçük kas becerileri, el-göz koordinasyonu ve kavrama yeteneği güçlenir. Sosyal ve duygusal gelişim: İletişim, iş birliği ve paylaşma becerileri artar; özgüven ve duygusal düzenleme gelişir. Dil gelişimi: Yeni kelimeler öğrenme ve düşüncelerini ifade etme yeteneği gelişir. Duyusal gelişim: Dokunma, görme ve koklama duyuları gelişir. Oyun hamuru, çocukların yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini destekleyen, çok yönlü bir materyaldir.

    Uzay roketi neden çocuk oyuncağı gibi?

    Uzay roketlerinin çocuk oyuncağı gibi görülmesinin birkaç nedeni vardır: Eğlenceli ve hayal gücünü geliştirici. Eğitici. Çeşitli modeller. Ayrıca, karton kutudan yapılan yapılandırılmamış uzay roketleri de çocukların yaratıcılıklarını kullanmalarına ve eğlenceli vakit geçirmelerine olanak tanır.

    Adam asmaca için hangi kelimeler kullanılır?

    Adam asmaca oyununda kullanılabilecek bazı kelime örnekleri: Hayvan isimleri: kedi, köpek, kuş, fil. Bitki isimleri: çiçek, ağaç, ot, sebze. Şehir isimleri: İstanbul, Ankara, Londra, Paris. Meslek isimleri: doktor, öğretmen, avukat, mühendis. Nesne isimleri: masa, sandalye, kitap, kalem. Film veya dizi isimleri: The Matrix, Game of Thrones, Stranger Things. Ayrıca, genel kültür kelimeleri veya eğitim konularına ait terimler de kullanılabilir. Adam asmaca oyununda kullanılacak kelimeler, oyunun amacına ve katılımcıların ilgi alanlarına göre çeşitlendirilebilir.

    Tahmin et oyunu kaç yaş için uygundur?

    Tahmin et oyunu, farklı yaş gruplarına göre farklı versiyonlarda uygundur: 4 yaş ve üzeri çocuklar için "Dokun, Tahmin Et" oyunu uygundur. 6 yaş ve üzeri çocuklar için "Haydi Tahmin Et" oyunu uygundur. 3-5 yaş arası çocuklar için yüz ifadelerinin tanınmasına yönelik "Tahmin Et (Oyun)" uygundur. Oyunların uygun olduğu yaş grupları, oyunun içeriğine ve türüne göre değişiklik gösterebilir.

    Alfabe oyunu nasıl oynanır?

    Alfabe oyunu farklı şekillerde oynanabilir, işte birkaç örnek: Plastik tabaklarla alfabetik sıralama oyunu. Grupla oynanan alfabe oyunu. Çevrimiçi alfabe oyunları. Öğretim kaynakları.

    Barbir ne iş yapar?

    Barbie, 200'den fazla farklı meslek icra edebilir. Bazı meslek örnekleri: doktor; astronot; pilot; balerin; mühendis; CEO. Mattel şirketi, Barbie'yi çeşitli mesleklerde üreterek çocuklara kariyer seçiminde ilham olmayı hedeflemektedir.

    Kum kuşu kısa animasyon ne anlatıyor?

    Pixar'ın 2016 yapımı Kum Kuşu (Piper) adlı kısa animasyon, aç bir çulluk yavrusunun su korkusunu yenmeyi öğrenmesini anlatıyor. Bir çulluk sürüsü, geri çekilen dalgaların maruz kaldığı çift kabukluları arayarak ve dalga geri döndüğünde kaçarak deniz kıyısında yiyecek avlamaktadır. Kısa süre sonra açlığı nedeniyle kıyı şeridine dönmek zorunda kalan Piper, kumu kazan bir yengeci fark eder. Kum Kuşu, çocuğun kendi kendine yetmesi, ebeveyni tarafından desteklenmesi, kendi ortamını keşfetmesi, arkadaş edinmesi, korkusunu yenmesi gibi konuları içeriyor.

    Kırmızı başlıklı kurt oyunu ne anlatıyor?

    "Kırmızı Başlıklı Kurt" oyunu, "Kırmızı Başlıklı Kız" masalının özgün bir uyarlamasıdır. Oyunun hikayesi: Amy (Kırmızı Başlıklı Kız), ormanda yolunu kaybeder ve yalnız bir ağaçla karşılaşır. Ağaç, Amy'ye yardım ederek onu peşindeki kurttan kurtarmak için bir plan yapar. Kurt, iki oyuncu tarafından canlandırılır ve hem iyi hem de kötü yönleri vardır. Oyunun mesajı: İyinin ve kötünün bağımsız kavramlar olmadığı, birlikte var olduğu vurgulanır. Sorunları tek başına aşmanın zor olduğu, yardımlaşmanın önemi anlatılır. Her durumda iyi ve vicdanlı olmanın önemi vurgulanır.

    Balık tutma oyunu kazanım ve göstergeleri nelerdir?

    Balık tutma oyununun bazı kazanım ve göstergeleri: Motor gelişim: Yer değiştirme hareketleri yapma (yönergeler doğrultusunda yürüme, koşma, çift veya tek ayak sıçrayarak ilerleme). Kayma adımı ve galop yaparak ilerleme, öne yuvarlanma. Sosyal-duygusal gelişim: Kendini yaratıcı yollarla ifade etme. Gerektiğinde liderliği üstlenme. Takım arkadaşlarıyla iş birliği yapma. Bilişsel gelişim: Sayı ve renk kavramını pekiştirme. Dikkat ve koordinasyon geliştirme. Basit toplama ve çıkarma egzersizleri yapabilme (oyuna zarlar eklenerek). Dil gelişimi: Dili iletişim amacıyla kullanma. Sözcük dağarcığını geliştirme. Okuma farkındalığı gösterme.

    Bloklarla toplama nasıl yapılır?

    Bloklarla toplama işlemi yapmak için birkaç yöntem bulunmaktadır: Onluk taban blokları ile toplama. Ahşap bloklarla toplama. Blok ve şekillerle toplama. Bloklarla toplama işlemi hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklara başvurulabilir: mehmetogretmen.com sitesindeki "Blok Modeli Toplama" konusu; alonot.com sitesindeki "1.Sınıf Onluk Taban Blokları İle Toplama İşlemi" konusu; bilgiyolcusu.com sitesindeki "Bloklarla ve Şekillerle Toplama İşlemi" konusu.

    Kinetik kum ne işe yarar?

    Kinetik kumun bazı faydaları: El-göz koordinasyonu ve motor becerileri: Kinetik kumla oynamak, çocukların el-göz koordinasyonunu ve parmak kaslarını geliştirir. Hayal gücü ve sanatsal ifade: Çocukların hayal güçlerini serbest bırakmalarına ve yaratıcı oyunlar oynamalarına olanak tanır. Duyusal gelişim: Farklı dokuları keşfetmeyi sağlayarak dokunsal algının gelişimine katkı sağlar. Dikkat ve problem çözme: Dikkat sürelerini ve odaklanma becerilerini artırabilir, ayrıca problem çözme yeteneklerini geliştirebilir. Duygusal rahatlama: Manipülasyonu, çocuklara sakinleşme ve rahatlama hissi verebilir. Eğitim fırsatları: Sayılar, renkler ve şekiller hakkında öğrenme fırsatları sunar. Sosyal etkileşim: Grup halinde oynandığında sosyal becerileri ve takım çalışmasını güçlendirebilir. Kinetik kum, genellikle 3 yaş ve üzeri çocuklar için uygundur.

    Çocuklar için hangi saksı?

    Çocuklar için uygun saksılar aşağıdaki özelliklere sahip olmalıdır: Güvenlik: Keskin kenarları olmayan, devrilme önleyici cihazlar veya geniş tabanlı, kırılmaz malzemelerden (plastik, hafif seramik, ahşap) yapılmış saksılar tercih edilmelidir. Dayanıklılık: Kazalara karşı dayanıklı, az bakım gerektiren saksılar seçilmelidir. İlgi Çekici Tasarım: Canlı renkler, eğlenceli desenler veya ilginç şekiller çocukların ilgisini çekebilir. Eğitim Değeri: Çıkarılabilir parçalar, ölçü ölçekleri veya büyüme göstergeleri gibi eğitici özelliklere sahip saksılar seçilebilir. Çocuklar için uygun bazı saksı bitkileri ve türleri: Kurdele bitkisi (Chlorophytum comosum). Kılıç çiçeği (Sansevieria trifasciata). Aşk merdiveni (Nephrolepis exaltata ‘Bostoniensis’). Sukulentler (Haworthia ve Echeveria türleri).

    Baby Shark çocuklar için uygun mu?

    Evet, "Baby Shark" çocuklar için uygundur. "Baby Shark" şarkısının çocuklar için uygun olmasının bazı nedenleri: Aile teması. Hayvanlar. Neşeli melodi ve tekrar eden heceler. Dans koreografisi. Eğlence. Görüntüler. Taklit etme. Çocuklar ve yetişkinleri birleştirme.

    Afet eğitimi için hangi oyunlar?

    Afet eğitimi için bazı oyunlar: READY4DISaster Oyunu: Yangın, sel ve heyelan gibi doğal afetlere karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Gebze Teknik Üniversitesi tarafından geliştirilen bir dijital oyundur. ATTACAT Oyunu: Oyuncuların afet durumlarında bilinç kazanmasını ve afet bölgesinde neler yapabileceklerini öğrenmelerini sağlayan bir oyundur. Rescue Rangers Oyunu: Oyuncuları bireysel ve toplumsal olarak afetlere karşı bilinçlendirmeyi, afetlere karşı hazırlıklı olmayı ve kriz anını yönetmeyi deneyimletmeyi amaçlar. Snake Fault Oyunu: Deprem gibi afetlere karşı farkındalık oluşturmak için geliştirilmiş, farklı senaryolarda kullanıcıların kendi kararları doğrultusunda iyi veya kötü bir sonuca ulaşmalarını sağlayan bir simülasyon oyunudur. Sismopolis Oyunu: Şehir kurma simülasyonu olarak çalışarak oyunculara doğal afetlere karşı nasıl hazırlıklı olacakları, depreme dayanıklı şehirlerin nasıl planlanacağı ve acil durumlarda nasıl tepki vermeleri gerektiği gibi bilgiler sunar.