Google Analytics 4 (GA4) farklı dillerde kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Dil Ayarları: GA4'ün dili, Google hesabınızın dil ayarlarına bağlıdır. 2. Çok Dilli Siteler İçin İzleme: Eğer web siteniz farklı dil versiyonlarına sahipse, bu versiyonları GA4'te izlemek için birkaç yöntem kullanılabilir: - Bölgesel ve Dil Versiyonlarına Göre Keşifler: GA4'te, coğrafi bölgelere ve dil versiyonlarına göre keşifler oluşturarak dönüşümleri analiz edebilirsiniz. - Özel Boyutlar ve İzleyici Kitleleri: URL'lerde dil kodlarını kullanarak özel boyutlar ve izleyici kitleleri oluşturabilir, bu sayede dönüşümlerin hangi dil versiyonlarında gerçekleştiğini görebilirsiniz. Ayrıca, GA4'te "Demografik Detaylar Dil Raporu" da mevcuttur, ancak bu rapor, kullanıcıların tarayıcı dil ayarlarını gösterir ve web sayfalarının gerçek dilleriyle eşleşmeyebilir.