Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Oreo'nun Türkiye'ye özel kampanyası "Çevir, Tat, Batır!" ritüeli üzerine kuruludur 1.
Kampanya detayları:
- Reklam Filmi: Küçük bir kızın babasına Oreo'nun nasıl yeneceğini öğrettiği bir reklam filmi yayınlandı 12.
- Sosyal Medya Kampanyası: Oreo'nun Facebook ve Twitter hesapları üzerinden "Oreo Senin Şehrinde!" kampanyası başlatıldı 14. Bu kampanya ile Oreo'nun Türkiye'nin farklı şehirlerine gelişi dijital bir coşkuyla kutlandı 1.
- Shazam Entegrasyonu: "Oreo'yla Açıl Hayata" kampanyasında, Shazam uygulaması kullanılarak reklam müziği dinletilip Twitter'da özel mesajlar paylaşıldı ve hediye kuponlar kazanıldı 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: