Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CarrefourSA'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki kanallar kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri Hattı: 444 10 00 numarası aranarak mağaza, şikayet, sipariş durumu, sipariş iptali, teşekkür ve bilgi edinme gibi konularda destek alınabilir 123.
- E-posta: bilgi@carrefoursa.com adresine konuyla ilgili e-posta gönderilebilir 15.
- Online İletişim Formu: CarrefourSA'nın web sitesindeki "Sizi Dinliyoruz" başlığı altındaki form doldurularak şikayet iletilebilir 5.
- Sosyal Medya: CarrefourSA'nın Facebook, Twitter, Instagram, YouTube ve LinkedIn hesapları üzerinden de iletişime geçilebilir 25.
- Şikayetvar: sikayetvar.com sitesine girerek CarrefourSA ile ilgili şikayetler yazılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: