Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CarrefourSA'ya şikayet iletmek için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
- Telefon: CarrefourSA müşteri hizmetleri telefon numarası 444 10 00'dır 23.
- E-posta: Şikayetlerinizi bilgi@carrefoursa.com adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz 23.
- Online İletişim Formu: CarrefourSA'nın resmi web sitesinde yer alan "İletişim" sayfasından çevrimiçi destek alabilir ve şikayet formunu doldurabilirsiniz 13.
- Sosyal Medya: Facebook, Instagram ve Twitter gibi platformlardan CarrefourSA'nın resmi hesaplarına ulaşarak mesaj gönderebilirsiniz 13.
- Şikayet ve Geri Bildirim Portalları: CarrefourSA'nın faaliyet gösterdiği çeşitli platformlarda şikayetlerinizi paylaşabileceğiniz geri bildirim sayfaları bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: