Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zoom kayıtlarında sesin olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Diğer uygulamalar arayüzü: Mikrofonunuzu kullanan başka bir uygulama açık olabilir 1. Bu nedenle, Zoom'un mikrofonuna erişim engellenmiş olabilir.
- Mikrofon mute edilmiş: Toplantı sırasında mikrofonunuz yanlışlıkla mute edilmiş olabilir 1.
- Uygun olmayan oyuncu: Varsayılan video oynatıcınız, Zoom video dosya formatıyla uyumlu olmayabilir 1.
- Yanlış hoparlör ayarları: Zoom uygulamasında yanlış hoparlör seçilmiş olabilir 13.
- Gizlilik izinleri: Mikrofona erişim izni verilmemiş olabilir 1.
- Güncel olmayan uygulama: Zoom uygulamanız güncel olmayabilir 14.
Sorunu çözmek için aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: