Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zoom kayıtlarında sesin olmamasının birkaç olası nedeni vardır:
- Güncel olmayan uygulama veya işletim sistemi 23. Hem uygulamanın hem de işletim sisteminin güncel olduğundan emin olunmalıdır 23.
- Ses bağlantılarının yanlış yapılması 2. Hoparlör, kulaklık veya ses kartının doğru şekilde bağlandığından emin olunmalıdır 2.
- Ses kartı sürücüsünün güncel olmaması 23. Ses kartı sürücüsünün güncel olması, ses sorunlarının çözümü için önemlidir 23.
- Zoom ayarlarının yanlış yapılandırılması 24. Zoom ayarlarında mikrofon ve hoparlör olarak doğru cihazların seçildiğinden emin olunmalıdır 24.
- Yankı iptali özelliğinin açık olması 4. "Yankı İptal" seçeneğinin devre dışı bırakılması gerekebilir 4.
Bu adımlar sorunu çözmezse, daha fazla yardım için profesyonel bir teknisyene başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: