Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zoho Mail'i kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Hesap Oluşturma: Zoho Mail'e başlamak için bir Zoho hesabı oluşturmak gerekmektedir 14. Bunun için mail.zoho.com adresine gidip, e-posta adresinizle giriş yapın 3.
- Alan Adı Doğrulama: Özel e-posta adresleri oluşturmak için alan adınızı doğrulamanız gerekmektedir 14. Bunun için Zoho Mail Admin Console'da Domain Setup bölümüne gidip, DNS sağlayıcınızı seçerek TXT Record veya CNAME Record eklemeniz gerekmektedir 1.
- MX Kayıtlarını Yapılandırma: Tüm e-postaların doğru bir şekilde gelmesini sağlamak için MX (Mail Exchanger) kayıtlarını yapılandırmanız gerekmektedir 1. Admin Console'da Mail Settings > MX Records bölümüne gidip, Zoho tarafından sağlanan kayıtları DNS ayarlarınıza eklemeniz gerekmektedir 1.
- Kullanıcı Hesapları Oluşturma: Takım üyeleri için kullanıcı hesapları oluşturmanız gerekmektedir 1. Admin Console'da Users bölümüne gidip, Add User butonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurun 1.
- E-posta İstemcilerini Ayarlama: Zoho Mail'i Outlook, Thunderbird veya Apple Mail gibi istemcilerde kullanmak için IMAP/POP ayarlarını yapılandırmanız gerekmektedir 1.
- Güvenlik Özelliklerini Etkinleştirme: İki faktörlü kimlik doğrulama (2FA), e-posta şifreleme ve spam filtreleme gibi güvenlik özelliklerini etkinleştirin 1.
Zoho Mail'in ayrıca mobil uygulaması da bulunmaktadır, bu sayede hareket halindeyken de e-postalarınızı yönetebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: