Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
YouTube reklam krizi, reklam veren şirketlerin, platformlarında nefret söylemi, terörizm ve sakıncalı içeriklerin yanında reklamlarının gösterilmesini protesto ederek reklam vermeyi durdurmasıyla ortaya çıkan bir krizdir 134.
Bu krizin bazı nedenleri:
- Video filtreleme sorunları 134. YouTube'un video filtreleme sisteminin, sakıncalı içeriklerin yanında reklam gösterilmesine engel olamaması 134.
- Marka itibarının zedelenmesi 13. Reklamların, marka değerlerine aykırı içeriklerde yer alması 13.
Krizin etkileri arasında, YouTuber'ların gelir kaybı yaşaması ve YouTube'un "aile dostu içerik" politikasının sıkılaşarak içerik üreticilerinin ifade özgürlüğünü kısıtlaması yer alır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: