Buradasın
Yapı Kredi pos cihazı arızası nasıl bildirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapı Kredi POS cihazı arızası bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- 444 0 448 veya 0850 222 0 448 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı hattı 13. Bu hatlar üzerinden 7/24 destek alınabilir 13.
- Yapı Kredi Kurumsal İnternet Şubesi veya Kurumsal Mobil Uygulama 13. POS arıza kayıtları bu platformlar üzerinden oluşturulabilir ve takip edilebilir 13.
- POS Arıza Takip web sayfası 13. yapikredi.com.tr adresindeki POS Arıza Takip sayfası üzerinden arıza kayıtları oluşturulabilir ve mevcut kayıtların durumu sorgulanabilir 13.
Ayrıca, Yapı Kredi POS destek hattı için 0850 222 0 444 numarası da kullanılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: