Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yandex Mail'de spam sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Spam olarak işaretleme: Spam olarak görülen e-postalar, "Spam!" butonuna tıklayarak işaretlenmelidir 12. Aynı gönderenden gelen tüm e-postaların aynı anda taşınması için bu işlem birkaç kez tekrarlanmalıdır 1.
- Spam değil butonu: Yanlışlıkla spam klasörüne düşen e-postalar için "Spam değil!" butonuna tıklanarak bu e-postaların Gelen Kutusu'na dönmesi sağlanabilir 15.
- DNS SPF kaydı: SPF kaydı ayarlanarak, alan adından gönderilen e-postaların spam olarak algılanması önlenebilir 4.
- Kara liste: İstenmeyen e-posta adresleri, Yandex Mail'in tam sürümünde kara listeye eklenebilir 5.
- Hesap ayarları: Şifre değiştirilmeli, doğru kişisel veriler girilmeli ve hesaba telefon numarası eklenmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: