Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yandex Mail'de spam sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Spam Filtresini Kullanmak: Şüpheli e-postaları "Spam" klasörüne taşıyarak spam filtresinin çalışmasını sağlamak için bu e-postaları spam olarak işaretleyin 12.
- Kişisel Filtreleme Kuralları: Yandex Mail'in "Spam'den Koruma" servisi, genel ve kişisel filtreleme kurallarını kullanır 1. Bu kuralların doğru çalıştığından emin olun.
- Antivirüs Kontrolü: Bilgisayarınızda virüs taraması yaparak zararlı programların olup olmadığını kontrol edin ve gerekirse ücretsiz antivirüs programları kullanın 1.
- Şifre ve Hesap Ayarları: Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin, hesabınıza telefon numarası ekleyin ve alıcı e-posta adreslerinin güncel olduğundan emin olun 1.
- Abonelikten Çıkma: İstenmeyen e-postalar abonelik çerçevesinde geliyorsa, ilgili siteden abonelikten ayrılın 2.
Eğer sorun devam ederse, Yandex Mail destek ekibiyle iletişime geçmek faydalı olabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: