Buradasın
Xiaomi yetkili servis şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Xiaomi yetkili servis şikayetini aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası: Xiaomi müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 305 19 23 üzerinden doğrudan şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- E-Posta Adresi: Şikayetleriniz için global@xiaomi.com adresine e-posta gönderebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: Xiaomi'nin resmi sosyal medya hesapları (Facebook, Twitter, Instagram) üzerinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz 12.
Ayrıca, Xiaomi Türkiye'nin web sitesindeki "Sıkça Sorulan Sorular" ve "Destek" bölümlerinden de şikayet süreci hakkında bilgi alabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: