Buradasın
Wordde otomatik sığdırma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word'de otomatik sığdırma işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Tabloyu seçin 2.
- "Düzen" sekmesine tıklayın 2.
- "Otomatik Sığdır" grubuna gidin ve açılır menüden "AutoFit Contents" veya "AutoFit Window" seçeneklerinden birini belirleyin 2.
- "AutoFit Contents", tablo boyutunu içerik boyutuna göre değiştirmek anlamına gelir 2.
- "AutoFit Window" ise sayfa düzeni nedeniyle tablo boyutunun değiştirilmesini ifade eder 2.
Çok sayıda tablo söz konusu olduğunda, VBA kodları kullanılarak otomatik sığdırma işlemi yapılabilir 2. Bunun için, "Geliştirici" sekmesinin etkin olduğundan emin olun ve VBA editörünü açmak için "Kod" grubunda "Visual Basic"e tıklayın 2. Ardından, gerekli kodları yapıştırıp "Çalıştır" butonuna basarak işlemi tamamlayın 2.
Ayrıca, yazı tipi ve boyutunu ayarlamak, kenar boşluklarını daraltmak, metin sütunları eklemek, sayfa yönünü değiştirmek, yazı aralığını ayarlamak ve isteğe bağlı içerikleri kaldırmak gibi yöntemlerle de belge tek sayfaya sığdırılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: