Buradasın
Word onay kutusu nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de onay kutusu eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Geliştirici sekmesini etkinleştirin: Word belgenizi açın, "Dosya" sekmesine gidin ve sol alttaki "Seçenekler"i seçin 12. Word Seçenekleri penceresi göründüğünde, sol taraftaki "Şeridi Özelleştir" seçeneğini seçin 1.
- Şeridi özelleştirin: Sağdaki "Şeridi Özelleştir" açılır menüsünden "Ana Sekmeler"i seçin, "Geliştirici" kutusunu işaretleyin ve "Tamam"ı seçin 12.
- Onay kutusunu ekleyin: Geliştirici sekmesine gidin ve şeridin "Kontroller" bölümünde "Onay Kutusu İçerik Kontrolü"nü seçin 12.
- Boşluk bırakın: İmlecinizi onay kutusunun sağına getirin ve bir boşluk yazın veya "Sekme" tuşunu kullanın 1.
- Onay kutusu öğesini ekleyin: Artık onay kutunuz eklenmiş durumda, metninizi yazıp onay kutusu öğenizi ekleyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: