Word menüleri ve anlamları nelerdir?
Microsoft Word'de menüler ve anlamları şunlardır: 1. Giriş Menüsü: Yazı tipi, biçimlendirme, paragraf ayarları, satır arası boşluk, girinti ayarlama, tabloya kenarlık belirleme gibi en çok kullanılan işlemleri içerir. 2. Ekle Menüsü: Yeni sayfa, tablo, resim, şekil, smart-art, grafik, köprü, alt bilgi, üst bilgi, metin kutusu, WordArt, tarih, saat, simge, denklem ekler. 3. Sayfa Düzeni Menüsü: Sayfaya tema ekleyip düzenler, sayfa yapısını belirler, sayfanın arka planını belirler, filigran ekler, paragrafta girinti ve satır aralığını ayarlar. 4. Başvurular: Belgeye içindekiler menüsü ve şekiller tablosu ekler. 5. Gözden Geçir: Yazım ve dil bilgisi, sözcük sayımı, çeviri ve dil noktasında faydalanılabilecek araçları içerir. 6. Görünüm: Sayfa düzeni, web düzeni, anahat, taslak, cetvel ayarları, sayfa boyutu, sayfa ekleme gibi işlemler için kullanılır.
Word menüleri ve anlamları nelerdir?