Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Microsoft Word'ü açın 14. Bilgisayarınızda Windows işletim sistemi varsa, Word zaten diğer Microsoft 365 uygulamalarıyla birlikte yüklüdür 1.
- Hesap bölümüne gidin ve sağ üst köşedeki "Sign In" (Giriş Yap) düğmesine tıklayın 14.
- Microsoft hesap bilgilerinizi girin: E-posta adresinizi, telefon numaranızı veya Skype kullanıcı adınızı yazın ve şifrenizi girin 14.
- Giriş işlemini tamamlayın: Bilgileriniz doğruysa, Word'e erişim sağlayacaksınız 4.
Eğer daha önce bir Microsoft hesabı oluşturmadıysanız, "Create one!" (Bir tane oluştur!) bağlantısına tıklayarak yeni bir hesap açabilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: