Microsoft Word'de yazı kutusu eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- İmleci yazı kutusunu eklemek istediğiniz yere getirin 1.
- Şeritteki "Ekle" sekmesini seçin 13.
- "Metin Kutusu" düğmesini seçin 13.
- Menüden yerleşik (önceden hazırlanmış) bir tasarım seçin 1.
- İlk seçenek temel bir yazı kutusu oluşturur 1.
- Yazı kutusunun içine metninizi yazın 1.
- Kutunun boyutunu ayarlamak için yeniden boyutlandırma tutamaçlarını kullanın 1.
- Yazı kutusunu sayfada serbestçe hareket ettirmek için "Düzen Seçenekleri" düğmesini seçin ve ardından "Metin Sarma" seçeneklerinden birini belirleyin 1.
Ayrıca, "Metin Kutusu Çiz" seçeneğini seçip boş bir yazı kutusunu tıklayıp sayfaya sürükleyerek de yazı kutusu ekleyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: