Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word dosyasını Excel'de açmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Word dosyasını tablo ile birlikte açın 1. Tablo, Word'de tablo uygulaması olmadığı için sınırlı özelliklere sahiptir 1.
- Tabloyu kopyalayın 12. Bunun için sol üstte, giriş kısmının altında bulunan kopyala seçeneğini kullanabilir veya Ctrl+C kombinasyonunu uygulayabilirsiniz 1.
- Kopyalanan tabloyu Excel dosyasına yapıştırın 12. Sol üstte dosya kısmının altındaki yapıştır seçeneğini kullanabilir veya Ctrl+V kombinasyonunu uygulayabilirsiniz 1.
Ayrıca, Word dosyasını düz metin olarak kaydedip daha sonra Excel'de açarak da tabloyu aktarabilirsiniz 1. Bunun için:
- Word dosyasını açın ve sol üstteki "Dosya" seçeneğine tıklayın 1.
- "Farklı Kaydet" seçeneğini kullanarak dosyayı istediğiniz yere kaydedin ve "Düz Metin" seçeneğini seçin 1.
- Excel'i açın ve boş bir çalışma kitabı oluşturun 1.
- Veri kısmına tıklayarak "Veri Al" seçeneğine, ardından "Dosyadan" ve "Metinden" seçeneklerine tıklayın 1.
- Son olarak, gerekli ayarları isteğe bağlı olarak değiştirerek dosyayı Excel'e dönüştürün 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: