Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word dosya menüsü, doküman yönetimi ile ilgili aşağıdaki işlemleri içerir 5:
- Aç: Bilgisayarda kayıtlı olan veya daha önce hazırlanmış olan Word belgelerinin açılması 5.
- Kaydet: Hazırlanan belgenin veya üzerinde yapılan değişikliklerin kaydedilmesi 5.
- Farklı Kaydet: Belgenin farklı bir isimle veya farklı bir konumda kaydedilmesi 5.
- Yazdır: Belgelerin yazdırma seçeneklerinin ayarlanması 5.
- Yeni: Yeni bir Word belgesinin açılması 5.
- En Son: Bilgisayarda en son açılan Word belgelerinin görüntülenmesi 5.
Ayrıca, dosya menüsünde son açtığınız dosyaların listesi ve genellikle dosyaları depoladığınız yerlerin bağlantıları da bulunur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: