Microsoft Word'de sayfa numarası eklemek için şu adımlar izlenir: 1. Ekle menüsünü açın. 2. Sayfa Numarası seçeneğine tıklayın. 3. Numaraların yerleştirileceği konumu seçin. 4. İstenen konumu seçtikten sonra Word, sayfaları 1, 2, 3 şeklinde sıralayacaktır. 5. “Üst Bilgi ve Alt Bilgiyi Kapat” butonuna tıklayın. Alternatif olarak, sayfa numarası eklemek için şu adımlar da izlenebilir: 1. Sayfanın üstüne veya altına çift tıklayın. 2. “Tasarım Menüsü” açılacak ve “Sayfa Numarası” seçeneği görünecektir. 3. “Sayfa Numarası” seçeneğini seçin. 4. Sayfa numaralarının tam konumunu seçtikten sonra Word, numaraları otomatik olarak tüm belgeye ekleyecektir. Word'ün her sürümü biraz farklı olduğu için butonların tam yerleşimi değişebilir. Daha fazla bilgi için Microsoft Destek ve WikiHow gibi kaynaklara başvurulabilir.