Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word belgesine imza eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- İmza satırı ekleme 145.
- Word belgesi açılır 45.
- Üst menüdeki "Ekle" sekmesine tıklanır 45.
- "İmza Satırı" ve ardından "Microsoft Office İmza Satırı" seçilir 45.
- İmza oluşturma penceresinde imzalayan, unvanı, e-posta adresi ve talimatlar gibi bilgiler girilir 45.
- "Tamam" butonuna tıklanarak imza satırı ekleme işlemi tamamlanır 45.
- Doğrudan imza ekleme 45.
- Çevrimiçi PDF ile imza ekleme 45.
Ayrıca, DocuSign gibi eklentiler kullanılarak da Word belgesine imza eklenebilir 2.
Dijital imza ekleme işlemi, Windows ve Mac işletim sistemine sahip bilgisayarlarda gerçekleştirilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: