Buradasın
Word dijital imza nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de dijital imza oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- İmza Satırı Ekleme: Belge veya çalışma sayfasında, imlecinizi imza satırı oluşturmak istediğiniz konuma yerleştirin ve "Ekle" sekmesinde "İmza Satırı"nı seçin 13.
- İmza Kurulumu: Açılan "İmza Kurulumu" iletişim kutusunda, imza satırının altında görünecek bilgileri girin: imzalayanın tam adı, unvanı, e-posta adresi ve yönergeler 13.
- Dijital İmza Ekleme: "İmza satırında imza tarihini göster" seçeneğini işaretleyin ve gerekirse "İmzala"ya tıklayarak imzanızı ekleyin 13.
Alternatif olarak, taranmış bir imzayı eklemek için:
- İmzanızı bir tarayıcı veya mobil uygulama ile tarayın ve bir görüntü dosyası olarak kaydedin (PNG, JPEG gibi) 45.
- Word belgesini açın ve "Ekle" menüsünden "Resimler"i seçin 45.
- Kaydedilen imza dosyasını seçin ve "Ekle"ye tıklayın 45.
Dijital imza oluşturmak için ayrıca bir dijital sertifika ve sertifika yetkilisi gereklidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: