Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WooCommerce'de bildirim yapmak için iki ana yöntem bulunmaktadır: sipariş bildirimleri ve canlı satış bildirimleri.
Sipariş bildirimleri için aşağıdaki adımlar izlenir:
- WooCommerce Ayarlarına Giriş Yapın: WordPress yönetici panelinde "WooCommerce" sekmesine tıklayın ve "Ayarlar" seçeneğini seçin 12.
- E-posta Ayarlarını Yapılandırın: "E-posta" sekmesine tıklayın ve farklı sipariş durumları için e-posta bildirimlerini yapılandırın 12.
- E-posta Bildirimlerini Özelleştirin: Düzenlemek istediğiniz e-posta bildirimine tıklayın, alıcıları, konu başlığını, e-posta içeriğini ve diğer ayarları yapılandırın 12.
- Değişiklikleri Kaydedin: Tüm ayarları kontrol ettikten sonra "Değişiklikleri Kaydet" butonuna tıklayın 1.
Canlı satış bildirimleri için ise aşağıdaki eklentiler kullanılabilir:
- WooBought: Açılır pencerelerin rengini, arka plan görüntüsünü, konumunu ve mesajını özelleştirmeye olanak tanır 3.
- WooMotive: Açılır pencereyi tamamen kişiselleştirmenize izin verir, metin rengini, konumunu, şeklini veya animasyonunu değiştirebilirsiniz 3.
- BildirimX: Gerçek zamanlı satış bildirimlerini görüntülemenizi sağlar, normal açılır pencereler yerine bildirim çubuğu oluşturabilirsiniz 3.
- TrustPulse: Web sitenizde son satış pop-up'larını görüntüleyerek ziyaretçileri diğer müşterilerin ürünlerinize nasıl yatırım yaptıkları hakkında bilgilendirir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: