Windows Server yönetim araçları nelerdir?
Windows Server yönetim araçları şunlardır: 1. Server Manager: Windows Server 2016 ile birlikte gelen ana yönetim aracı. 2. Windows PowerShell: Komut dosyası dili ve komut satırı arabirimi, günlük yönetim görevlerini yerine getirmek için tasarlanmıştır. 3. Remote Server Administration Tools (RSAT): Windows Server'ları uzaktan yönetmek için kullanılan araçlar seti. 4. Windows Admin Center: Sunucu yönetimini kolaylaştıran, tarayıcı tabanlı yönetim deneyimi. 5. System Center: Kurumsal ağlarda yapılandırma yönetimi, izleme, otomasyon ve güvenlik için kullanılan yönetim araçları seti. 6. Active Directory: Ağdaki kullanıcıları, grupları, bilgisayarları ve diğer kaynakları merkezi olarak yönetmek için kullanılır. 7. DHCP ve DNS: Ağ cihazlarına IP adresi atamak ve alan adlarını IP adreslerine çevirmek için kullanılır. 8. Güvenlik Duvarı ve Antivirüs Yazılımları: Sunucuyu dış tehditlerden korumak için kullanılır.
Windows Server yönetim araçları nelerdir?