• Buradasın

    Windows 11'de paylaşımlı masaüstü nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Windows 11'de paylaşımlı masaüstü oluşturmak için sanal masaüstü özelliği kullanılabilir 345.
    Windows 11'de sanal masaüstü oluşturmak için:
    1. Görev çubuğundaki "Görev Görünümü" simgesine tıklayın veya "Windows + Tab" tuş kombinasyonunu kullanın 345.
    2. "Yeni Masaüstü" butonuna tıklayın veya "Windows + Ctrl + D" tuş kombinasyonunu kullanın 345.
    3. Oluşturulan sanal masaüstüne tıklayarak o masaüstüne geçiş yapın 34.
    Sanal masaüstü arasında geçiş yapmak için:
    • "Windows + Tab" tuş kombinasyonu kullanılabilir 35.
    • "Windows + Ctrl + Sağ/Sol Ok" tuşlarıyla mevcut sanal masaüstleri arasında geçiş yapılabilir 3.
    Sanal masaüstü kapatmak için:
    • "Görev Görünümü" simgesinin üzerinde sağ tıklayıp "X" işaretine basılabilir 45.
    Her bir sanal masaüstü için farklı duvar kağıdı belirlenebilir ve masaüstlerine özel isimler verilebilir 345.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Windows'ta birden fazla masaüstü nasıl yapılır?

    Windows'ta birden fazla masaüstü oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Görev görünümünü açın: Görev çubuğundaki görev görünümü simgesinin üzerine gelin veya Windows tuşu + Sekme tuşlarına basın. 2. Yeni masaüstü'nü seçin. 3. Masaüstünü yeniden adlandırın: Oluşturulduktan sonra, masaüstünün adını seçip istediğiniz şekilde yeniden adlandırabilirsiniz. 4. Arka planı yapılandırın: Özelleştirmek istediğiniz masaüstüne sağ tıklayın, "Arka plan seç" seçeneğini seçin ve arka plan olarak ayarlamak istediğiniz resmi seçin. Ayrıca, Dexpot gibi üçüncü taraf yazılımlar da birden fazla masaüstü oluşturmanıza olanak tanır.

    Paylaşımlı masaüstü ne işe yarar?

    Paylaşımlı masaüstü, dönüşümlü olarak iki, üç veya daha fazla çalışan tarafından kullanılan bir çalışma alanıdır. Paylaşımlı masaüstü kullanmanın bazı faydaları: Esnek çalışma düzeni: Çalışanlar sırayla farklı vardiyalarda veya uzaktan çalışabilir. Sosyal ortam: Farklı sektörlerde çalışanlarla tanışma ve işbirliği fırsatları sunar. Profesyonel hizmetler: Genellikle ücretsiz çay, kahve ve resepsiyon gibi hizmetler sağlanır. Güvenlik: Özel kart ile giriş sistemi, güvenlik açısından avantaj sağlar. Ek masraflardan kaçınma: Sadece ihtiyaç duyulan çözümler kullanılır.