Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WEM (Workforce Engagement Management) uygulaması, çalışanların iş deneyimini iyileştirmek ve verimliliği artırmak için kullanılan bir teknolojidir 14.
WEM uygulamalarının bazı işlevleri:
- Çalışan eğitimi: Müşteri hizmetleri çalışanlarına ürün bilgisi eğitimi sağlar 1.
- Performans takibi: Çalışan performansını ve üretkenliğini izler 14.
- Müşteri memnuniyeti: Müşteri hizmetleri etkileşimlerini kaydederek, müşteri memnuniyetini değerlendirir 14.
- İş planlaması: İş gücü ihtiyaçlarını planlar ve çalışan çizelgelerini oluşturur 14.
- Otomasyon: Müşteri sorularının belirli temsilcilere yönlendirilmesini otomatikleştirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: