Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web üzerinden Excel kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Microsoft hesabına giriş yapın: Office 365 veya Microsoft hesabınızla OneDrive veya Outlook.com'a giderek oturum açın 13.
- Yeni çalışma kitabı oluşturun: OneDrive sayfanızda, "Yeni" butonuna ve ardından "Excel çalışma kitabı" seçeneğine tıklayarak yeni bir Excel çalışma kitabı oluşturun 13.
- Çalışma kitabını düzenleyin: Oluşturduğunuz çalışma kitabını istediğiniz gibi düzenleyin, formüller, tablolar, grafikler ekleyin ve veri analizi yapın 13.
- Kaydedin ve paylaşın: Çalışmanızı otomatik olarak kaydedilir, "Paylaş" butonu ile diğerleriyle kolayca paylaşabilirsiniz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: