Buradasın
Vodafone'a şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vodafone'a şikayette bulunmanın sonuçları, şikayetin içeriğine ve Vodafone'un politikalarına bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Vodafone'a şikayet etmek için aşağıdaki kanallar kullanılabilir:
- Vodafone Şikayet Hattı: 0542 555 0 542 numaralı telefon aranarak şikayet müşteri hizmetlerine iletilebilir 5.
- Vodafone.com.tr Şikayet Formu: Vodafone'un web sitesinde yer alan şikayet formu doldurularak şikayet iletilebilir 5.
- CİMER: CİMER üzerinden Vodafone ile ilgili şikayet ilgili makamlara iletilebilir 5.
- Sosyal Medya: Vodafone'un sosyal medya hesapları üzerinden de şikayet iletilebilir, ancak bu kanal üzerinden yapılan şikayetlerin çözüm süreci diğer kanallara göre daha uzun sürebilir 5.
Ayrıca, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK) şikayet yazma sayfası olan tuketici.btk.gov.tr üzerinden de şikayet iletilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: