Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VMware teknik destek almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- VMware Customer Connect profili oluşturma 2. Destek ihtiyaçlarına yönelik bilgi tabanına erişim sağlamak, ürün belgelerine ulaşmak ve destek mühendisleriyle iletişime geçmek için bir profil oluşturulmalıdır 2.
- Destek talebi oluşturma 2. Ürünle ilgili bir sorun yaşandığında, yönetici izinlerine sahip bir kullanıcı VMware Customer Connect üzerinden destek talebi oluşturabilir 2.
- Ayrıntılı bilgi sağlama 2. Destek talebine, sorunun çözümü için gerekli olabilecek log dosyaları ve yapılandırma diyagramları eklenmelidir 2.
Ayrıca, Türkiye'den destek almak için aşağıdaki adımlar da izlenebilir:
- My.vmware.com adresine giriş yapma 3. Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıldıktan sonra "Get Support" butonuna tıklanarak destek talebi oluşturma sürecine başlanabilir 3.
- Sorunun kategorisini seçme 3. Teknik sorunlar için "Technical", lisans soruları için "Product Licensing or Account", genel sorunlar için "General Inquiry" seçeneği kullanılabilir 3.
Destek almak için ayrıca İstanbul Bilgi Teknolojileri gibi VMware çözüm ortakları da tercih edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: