• Buradasın

    Vakıf Mobil kayıtlı cihaz nasıl eklenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Vakıf Mobil uygulamasına kayıtlı cihaz eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. e-Devlet Kapısı web sitesine gidip T.C. kimlik numaranız ve e-Devlet şifreniz ile giriş yapın 1. Eğer şifreniz yoksa, herhangi bir PTT şubesinden alabilirsiniz 1.
    2. Arama çubuğuna "Cihaz Kayıt" veya "Mobil Cihaz Kayıt" yazın ve ilgili hizmete ulaşın 1.
    3. "Mobil Cihaz Kayıt" veya benzeri başlığı seçerek cihaz kayıt işlemlerinin yapıldığı sayfaya yönlendirilin 1.
    4. Kayıt etmek istediğiniz cihazın IMEI numarasını ve alım tarihi, satın alındığı yer gibi bilgileri girin 1.
    5. Kimlik doğrulamasını SMS ile veya e-Devlet uygulaması üzerinden tamamlayın 1.
    6. Cihaz kaydı için gerekli ücreti online bankacılık veya kredi kartı ile ödeyin 1.
    7. Tüm bilgileri doldurup ödemeyi yaptıktan sonra, işlemin tamamlandığına dair onayı kaydedin veya yazdırın 1.
    Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, cihazınız Türkiye'de kullanılmak üzere kaydedilmiş olacaktır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Vakıf Mobil'de hangi işlemler yapılır?

    Vakıf Mobil Bankacılık uygulamasında yapılabilecek bazı işlemler şunlardır: Hesap işlemleri: Hesap bakiyesini, bilgilerini ve ekstreleri görüntüleme. Para transferi: Hesaba, IBAN'a, kendi hesabına veya isme havale, EFT ve SWIFT işlemleri. Yatırım işlemleri: Yatırım hesabından cari hesaba veya cari hesaptan yatırım hesabına para transferi, fon ve hisse alış/satış işlemleri. Ödeme işlemleri: Fatura, vergi, bağış, ÖSYM, İstanbulkart yükleme gibi birçok ödeme işlemi. Diğer işlemler: Kart işlemleri, sigorta işlemleri, QR kod ile para çekme ve ödeme. Uygulamaya giriş için Vakıf Yatırım kullanıcı adı ve şifresi gereklidir.

    Vakıf Mobil kayıtlı cihaz nasıl bulunur?

    Vakıf Mobil uygulamasında kayıtlı cihazları bulmak için, Mobil Şube aktivasyonunuz varsa, aktivasyon yapılmış mobil cihaza "mobil onay" gönderilir. Cihazın kayıtlı olup olmadığını kontrol etmek için e-Devlet Kapısı üzerinden https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden IMEI sorgulama yapılabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi'ni (120) arayarak bilgi alınabilir.