Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
V-Ray ile 360° render almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- 3D modelin hazırlanması 2. 3Ds Max'te aydınlatma ve dokular gibi gerekli detaylarla 3D model hazır olmalıdır 2.
- Vray kameranın ayarlanması 2. 3D yazılımda (3Ds Max) sahneye Vray kamera (fiziksel kamera) eklenir 2. Bunun için "Create > Cameras > Physical camera" menüsü veya "Create" menüsü, "Cameras" > "V-Ray" > "VRayPhysicalCamera" seçeneği kullanılabilir 2.
- Kamera yüksekliği ve konumu 2. Kamera, 360 panoramanın merkezinin istenildiği yere yerleştirilir 2. Kamera yüksekliği, ayakta çekim için 1,6 metre, oturarak çekim için 1,2 metre olarak ayarlanmalıdır 2.
- Render ayarlarının yapılması 2. "Upload Management" seçeneğine tıklandıktan sonra panoramaların PC'de dosya olarak kaydedilmesi seçeneği bulunur 2. "View to Render" seçilip daha önce oluşturulan fiziksel kamera seçilir 2. V-Ray sekmesinden "Camera" açılır ve "Type" olarak "Spherical" ve "FOV" olarak "360" seçilir 2. "Common" sekmesinden "Width & Height" ayarlanarak render boyutu seçilir (8000 * 4000 önerilir) 2. "Render" butonuna basılır ve render kaydedilir 2.
Ayrıca, V-Ray ile 360° render alma hakkında daha fazla bilgi ve görsel için YouTube'da "3Ds Max 2017 vRay ile 360 Panoramik Render Nasıl Alınır?" başlıklı video izlenebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: