Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UYAP'ta lisans sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- UYAP Avukat Portalına giriş yaparken "Lisans Kontrolü Başarısız" hatası alıyorsanız, Google Chrome tarayıcı ile avukat.uyap.gov.tr sayfasının sağ üst kısmında yer alan "Sisteme Giriş" > "E-İmza Girişleri" sekmesinde bulunan "Yeni UYAP Uygulaması ile Giriş" butonuna tıklayarak uygulamayı yeniden indirmeniz gerekmektedir 25.
- İndirilen "UYAPGiris.jnlp" dosyasını bilgisayarınıza kaydedin ve "RUN" butonuna tıklayarak çalıştırın 25.
- Eğer dosya çalıştırıldığında bir uyarı penceresi geliyorsa, bilgisayarınızda yüklü olan Java programının güncel olmadığı anlamına gelir 5. Bu pencerede "Update" seçeneğine tıklayarak Java'yı güncelleyin 5.
- Java güncelleme işlemini tamamladıktan sonra yapılan değişikliklerin etkili olabilmesi için bilgisayarınızı yeniden başlatın 5.
- Bilgisayarınızı yeniden başlattıktan sonra indirdiğiniz UYAPGiris.jnlp dosyasına çift tıklayarak çalıştırın ve "Run" butonuna tıklayarak programı çalıştırın 5.
UYAP Editör ile imzalama yaparken "Sertifika Geçerliliği Tamamlanamadı" hatası alıyorsanız, uyap.gov.tr/Uyap-Editor linkinden güncellenmiş uygulamayı bilgisayarınıza indirip kurulum işlemlerini "İLERİ / KUR / SON" butonlarına tıklayarak tamamlamanız gerekmektedir 12.
Bu adımlar sorunu çözmezse, daha fazla destek için ilgili kurum veya kuruluşlarla iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: