Buradasın
UYAP e-imza lisans sorunu nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UYAP e-imza lisans sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- UYAP Avukat Portal Bilgi Sistemi'ne giriş yaparken "Lisans Kontrolü Başarısız" hatası alıyorsanız, Google Chrome tarayıcı ile avukat.uyap.gov.tr sayfasının sağ üst kısmında yer alan "Sisteme Giriş" > "E-İmza Girişleri" sekmesinde yer alan "Yeni UYAP Uygulaması ile Giriş" butonuna tıklayarak uygulamayı yeniden indirmeniz gerekmektedir 1. İndirilen "UYAPGiris.jnlp" dosyasını indirip çalıştırmanız gerekmektedir 13.
- UYAP Editör ile imzalama yaparken "Sertifika Geçerliliği Tamamlanamadı" hatası alıyorsanız, uyap.gov.tr linkinden güncellenmiş uygulamayı bilgisayarınıza yüklemeniz ve kurulum işlemlerini "İLERİ / KUR / SON" butonlarına tıklayarak tamamlamanız gerekmektedir 1.
- Sertifika geçerlilik süresini kontrol etmek için e-imza sağlayıcınızın resmi web sitesini ziyaret edebilir veya doğrudan iletişime geçebilirsiniz 2. Sertifika süresi dolmuşsa, yenileme işlemlerini gerçekleştirin 2.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, e-imza sağlayıcınızla veya UYAP destek hattıyla iletişime geçmeniz önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: