Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ÜTS'de (Ürün Takip Sistemi) doğrulama yapılırken oluşan hatalar, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. İşte bazı yaygın hata mesajları ve anlamları:
- UTS-H008: Alınan adet, verme bildiriminde gönderilen adetten fazla olamaz 23.
- UTS-H010: Bildirim aktif olmalıdır 23.
- UTS-H012: Bildirim yapan kurum aktif olmalıdır 23.
- UTS-H013: İlgili bildirimin yapılabilmesi için ürünün eşsiz kimliği olmalıdır 23.
- UTS-H023: MERNİS doğrulaması başarısız 23.
- UTS-H042: Kurum aktif değildir 23.
- UTS-H043: Ürün veritabanında bulunmamaktadır 23.
- UTS-H052: Yapılan istek için gönderilen parametreler eksiktir 23.
Bu hataları gidermek için, tarayıcı geçmişini/çerezlerini temizlemek, farklı bir tarayıcı kullanmak veya ilgili dış servislere (MERNİS, ÇKYS, MERSİS vb.) erişimin sağlanmasını beklemek gerekebilir 4. Ayrıca, sistem kesintileri sırasında da bu hatalar görülebilir 4.
Daha detaylı bilgi ve destek için ÜTS'nin resmi destek kanallarına başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: