Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTM linklerini Google Analytics'te izlemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- UTM Parametrelerini Belirleyin: Kampanya kaynağını (utm_source), ortamı (utm_medium), adını (utm_campaign), içeriğini (utm_content) ve terimlerini (utm_term) belirleyin 12.
- UTM Etiketli URL Oluşturun: Google'ın URL Oluşturucusu gibi araçları kullanarak kampanyalarınız için UTM etiketli URL'ler oluşturun 12.
- Kampanya Bağlantılarınızı Yayınlayın: Oluşturduğunuz UTM etiketli URL'leri e-posta kampanyalarınızda, sosyal medya gönderilerinizde ve diğer pazarlama kanallarınızda kullanın 1.
- Google Analytics'te Verileri İzleyin: Google Analytics'te 'Edinme' ve 'Kampanyalar' bölümlerine giderek, UTM parametrelerinizle etiketlenmiş trafik verilerini inceleyin 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: